VoCoVo komunikācijas risinājums

Globālā digitalizācija un tehnoloģiju attīstība rada ne tikai izaicinājumus mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības sektoros, bet nāk klajā ar dažādiem inovatīviem risinājumiem, padarot šo sektoru darbību efektīvāku.

Viens no šādiem risinājumiem ir VoCoVo, pasaulē atzīsts inovatīvs saziņas risinājums mazumtirgotājiem. Šis produkts paaugstina darbinieku produktivitāti, dod iespēju klientam ziņot par nepieciešamo palīdzību vai konsultāciju uz vietas. Tāpat, šis risinājums ir lielisks saziņas veids starp darbiniekiem, īpaši, ja nepieciešama ātra un kvalitatīva informācijas apmaiņa.

VoCoVo produkts ir izstrādāts, izmantojot DECT tehnoloģiju, kas ietver vairākas sakaru ierīces. Sākot no austiņām, zāles zvanu terminālid, līdz pat kases aparātu sakaru terminālim. Tas viss, savienots bezvadu režīmā. Izvēloties VoCoVo tādas ierīces kā viedtālruņus vai planšetdatorus, tas dod iespēju paplašināt saziņu visā uzņēmumā -  noliktavā, galvenajā biroā vai citur.

Šī risinājuma izmantošana ir vienkārša un neprasa īpašu apmācību: nospiediet austiņu pogu un  runājiet - visa komanda jūs dzirdēs.

Klientam nospiežot zvanīšanas pogu terminālī, visi nodaļā strādājošie konsultanti tiek informēti par ienākošo zvanu un klientu. Konsultants, kurš gatavojas palīdzēt, var informēt savus kolēģus un klientu, ka personāls drīzumā ieradīsies.

VoCoVo paaugstinās efektivitāti šādos veidos:

Brīvas rokas – darbiniekiem nav jāizmanto rokas, lai paceltu telefonu vai citu saziņas rīku, viņi darbu var apvienot ar saziņu;

Ātrāka apkalpošana –darbinieka reakcija un klienta pieprasījumu vai jautājumu ir ātrāka, tādā veidā padarot apkalpošanu efektīvu;

Vietas noteikšana – vadītājiem ir iespējams ātri atrast darbiniekus, koordinēt komandu un efektīvi reaģēt uz rindām pie kases;

Darba plānošana balstoties uz apstākļiem – Garas rindas vai otrādāk - sazmazināts pircēju skaits veikalā? Tā vairs nav problēma, jo ar specializēto zvanu pāradresācijas funkciju, darbiniekiem ir iespēja atvērt un aizvērt kases, izmantojot austiņas, un ziņot par izmaiņām veikalā. Šī funkcija padara klientu apkalpošanu efektīvāku un ātrāku;

Jauno darbinieku adaptācija - Tiešo sakaru līniju izmantošana padara jauno darbinieku apmācību ātrāku, jo jaunais darbinieks jebkurā laikā var uzdot jautājumus un saņemt atbildes komandas dalībniekiem;

Esi informēts - API integrē VoCoVo sakaru risinājumā tādas ierīces kā cepeškrāsnis, trauku mazgājamās mašīnas un citās iekārtās. ( Piemēram, konditorejas cehā, ja ir izmaiņas smalkmaizīšu cepšanās statusā, informācija automātiski tiek paziņots austiņās)

 

Interesē risinājums ? Sazinies ar mums!

 

 

Laura Luca
Mazumtirdzniecības risinājumu grupas vadītāja

laura.luca@hansab.lv

+371 20208707

 

Māris Macuks
Pārdošanas projektu vadītājs

maris.macuks@hansab.lv

+371 27700887

 

Atpakaļ