VISIT - tirdzniecības platību pārvaldības rīks

Visit® ir platforma, kas apvieno visus risinājumus, sākot no zaudējumu novēršanas līdz pieredzes izsekošanai veikalā, vienā mākonī balstīts pārskats par klientu plūsmu, klientu uzvedību un ieņēmumiem. Praktiski jebkura tehnoloģija ir savienojama ar Visit® sistēmu, ņemot vērā klientu privātuma jautājumus. Visi Visit sensori ir vadāmi attālināti, lai nodrošinātu ātru reakcijas laiku un zemas izmaksas, ja nepieciešama apkope.

Automatizēts risinājums cilvēku skaitīšanai

VISIT ļauj reāllaikā uzskaitīt apmeklētāju skaitu telpās, kas samazina nepieciešamību pēc fiziskiem cilvēkresursiem jeb cilvēka, kurš manuāli skaita ienākušos/izejošos apmeklētājus.

Apmeklētāju uzskaites risinājuma integrācija ir pavisam vienkarša - virs visām ēkas durvīm novietota VISIT cilvēku skaitīšanas sensorus, kur iespējams iegūt reāllaika datus par to cik cilvēki atrodas telpās. VISIT sistēma informē atbildīgās personas ar e-pasta vai sms paziņojumu par apmeklētāju skaitu telpās.

Stiprā analītika ļauj noteikt pīķa stundas, kad apmeklētāju skaits ir vislielākais, līdz ar to, telpu īpašniekam ir iespēja ieplānot pastiprinātu dezinfekciju/ WC telpu uzkopšanu. Šis ir tikai viens no piemēriem kā izmantot VISIT gudro, bet tai pat laikā spējīgo datu analītiku.

Šim risinājumam piemīt visaugstākā precizitāte, uzticamība un datu kvalitāte starp tirgū pieejamajiem risinājumiem.

Visit® Mazumtirgotājiem

Visit® mērķis ir uzlabot biznesa darbības rādītājus. Tas ir pilnīgs risinājums, kas sniedz ļoti augstas kvalitātes, precīzu un anonīmu informāciju par to, kā cilvēki pārvietojas telpās, kādai vecuma grupai viņi pieder, vai tie ir vīrieši vai sievietes un citu būtisku informāciju.

Visit® interaktīvajiem ziņojumiem var piekļūt, izmantojot parasto tīmekļa pārlūkprogrammu. Biznesa tipa īpašie informācijas paneļi ir viegli lietojami un pieejami mazumtirdzniecības veikalos, tirdzniecības centros un citās biznesa telpās.

Ieguvumi :

  • Palieliniet savu konversijas līmeni un klientu izdevumus savā mazumtirdzniecības vietā;
  • Iemūžiniet garāmgājējus no ielas, kuri apmeklē jūsu veikalu.
  • Optimizējiet darbinieku darba grafikus un fiksētās izmaksas, pamatojoties uz pārbaudītu apmeklētāju un pārdošanas attiecību;
  • Palieliniet savu mārketinga efektivitāti, pamatojoties uz detalizētu apmeklētāju un garāmgājēju demogrāfijas analīzi;
  • Salīdziniet veikalus savā starpā un reorganizējiet mazāk ienesīgos veikalus ar vislielāko potenciālu;
  • Samaziniet zaudējumus, pieslēdzoties saviem zaudējumu novēršanas vārtiem.
  • Uzlabojiet veikala izkārtojumu, produktu izvietošanu un veicināšanu veikalā, pamatojoties uz apmeklētāju modeļiem, un palieliniet pārdošanas apjomu balstoties uz kvadrātmetriem.
  • Samaziniet rindas laiku un radiet vislabāko iespējamo pieredzi saviem klientiem.

 

Visit® Tirdzniecības un iepirkšanās centriem

Tirdzniecības centrs ir liels komplekss. Izmantojot Visit®, uzņēmuma pārvaldīšana kļūst daudz vienkāršāka. Izmēriet nekustamā īpašuma ieguldījumu vērtību. Iegūstiet konkrētu ieskatu no dažādām zonām un satiksmes plūsmām. Tas ir noderīgi, aprēķinot īres maksu vai nosakot mērķus un meklējot veidus, kā tos uzlabot un sasniegt.

Visit var saskaitīt automašīnas un, pamatojoties uz to, Visit programma var definēt klientu lojalitāti, ko var aprēķināt arī no kalibrētas WiFi izsekošanas, sniedzot precīzus rezultātus atšķirībā no nekalibrētiem. Visit® var saskaitīt pat oglekļa izmešus Jūsu pārvaldītajā īpašumā. Visit pakalpojumu izmantošana ne tikai palīdzēs jums nopelnīt vairāk, bet arī nodrošinās drošību un, protams, radīs augstāku klientu apmierinātību. Jums ir pieejama detalizēta analīze, jūs to bez raizēm varat izmantot visu diennakti, kas ir spēcīgs rīks uzņēmuma pārvaldīšanā. .

Ieguvumi :

  • Sekojiet līdzi kā dažādās zonās un stāvos notiek klientu plūsma un apmeklētāju piesaiste; 
  • Optimizējiet īres maksu saskaņā ar skaidru statistiku no atrašanās vietas un apmeklētāju profiliem: vecums, dzimums, garastāvoklis, apmeklētāju biežums utt;
  • Maksimāli palieliniet savus ieņēmumus no reklāmas vietas un digitālā raidlaika, pamatojoties uz statistiku, kas parāda, kā atrašanās vietas ietekmē apmeklētāju plūsmu;
  • Palieliniet klientu tēriņus, izmantojot informāciju no klientu maršrutiem, laikiem un veikalu atrašanās vietām, lai radītu labākas mārketinga iespējas;
  • Izprotiet savu tirdzniecības centru apmeklētāju paradumus un palieliniet uzturēšanās laiku un pircēju izdevumus.
  • Saņemiet tādu pašu informāciju kā tiešsaistes iepirkšanās platformas, un iegūstiet spēju veiksmīgi un ar pārliecību pārvaldīt un plānot dažādas aktivitātes.

 

Sazinies ar mums !

Māris Macuks

Pārdošanas projektu vadītājs

Mob +371 27700887

maris.macuks@hansab.lv

 

Atpakaļ