Hansab branding card

Uzticamības un inovāciju stūrakmens tehnoloģiju risinājumos

Hansab lepojas ar vēsturi, kas celta uz klientu vajadzību izpratni un to apmierināšanu, kas ir arī mūsu stratēģiskās pieejas pamatā. Mūsu apņemšanās ir veicināt sadarbību un radīt inovatīvus risinājumus, kas piešķir taustāmu pievienoto vērtību.
Šī gada Klientu Apmierinātības Aptaujas rezultāti, kuros piedalījās ap 400 mūsu klientu, ļauj mums identificēt un efektīvi risināt klientu problēmas, piedāvāt piemērotākos risinājumus, dzirdēt klientu viedokļus un ņemt vērā viņu ieteikumus, kā arī būt soli priekšā ceļā uz automatizētiem risinājumiem un biznesa attīstību.

 

Profesionalitāte un attīstība

Mūsu klienti augstu vērtē mūsu profesionalitāti un spēju nodrošināt projektu veiksmīgu realizāciju, pat ja tā ir sarežģīta. Mēs lepojamies, ka esam kļuvuši par nozares profesionāļiem, kas izglīto, vērtē un seko līdzi tirgus tendencēm.

Klienti uzticas, ka spēsim piedāvāt risinājumus un tehnoloģijas, kas ir mūsdienīgas un pielāgotas tieši viņu biznesa vajadzībām.

 

Uzticamība un klientu novērtējums

Mēs esam gandarīti, ka Hansab kā spēcīgs un uzticams zīmols ir ieguvis vēsturiski augstāko novērtējumu – 4.4 punkti. 87.6% klientu ieteiktu Hansab kā labu un ļoti labu biznesa partneri. 91.4% klientu ir apmierināti ar Hansab piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, un augstu tiek vērtētas mūsu pārdošanas, projektu, instalācijas un servisa nodaļas.
Šis vērtējums ir mūsu apņemšanās attīstīt uzņēmumu un klientu apmierinātības apliecinājums. Tas ir komandas ciešās sadarbības, izcilā snieguma un kvalitatīvu pakalpojumu rezultāts.

Mērķis un vīzija

Mūsu mērķis ir kļūt par nozares vadošo tehnoloģiju risinājumu piegādātāju. Šo vīziju virza mūsu apņemšanās uz inovācijām, augstu kvalitāti un klientu apmierinātību. Mēs strādājam, lai attīstītu un piedāvātu izcilus tehnoloģiju risinājumus, kas atbilst mūsu klientu vajadzībām un uzņēmuma mērķiem. Tas iedvesmo mūs nepārtraukti attīstīties un palielināt savu ietekmi tehnoloģiju nozarē.

Uzlabojumi un klientu atsauksmes

Mūsu komandas ir uzsākušas rūpīgu analīzi attiecībā uz iegūtajiem rezultātiem, identificējot jomas, kurās nepieciešams pievērst uzmanību un veikt uzlabojumus. Lūdzot klientiem piedāvāt papildu ierosinājumus un uzlabojumus mūsu pakalpojumu un risinājumu klāstā, mēs saņēmām dažādas atsauksmes un priekšlikumus attiecībā uz tā pilnveidošanu un turpmāko attīstību. Šos ierosinājumus mēs detalizēti izvērtēsim un izmantosim, lai uzlabotu mūsu sniegumu un klientu servisu nākotnē.

Nākotnes solis

Vēlamies sirsnīgi pateikties visiem tiem, kuri veltīja laiku, lai piedalītos aptaujā un dalījās ar vērtīgajiem komentāriem. Šogad visi aptaujas dalībnieki piedalījās izlozē, kurā tika izlozēts ReMarkable2 digitālais piezīmju rīks. Mēs esam sazinājušies ar uzvarētāju Aneti Bilzēnu no Rīgas Nacionālā Zooloģiskā dārza, un balva ir veiksmīgi nonākusi līdz aptaujas dalībniecei.

 

Atpakaļ