Uzlabo pārdošanas rezultātus, nosakot veikala “karstākos” punktus

Vai esat kādreiz domājuši par to, kā klienta izvēlētais maršruts Jūsu mazumtirdzniecības veikalā var ietekmēt uzņēmuma finanšu rādītājus, kā veidot efektīvākas mārketinga kampaņas un uzlabot pārdošanas rezultātus?

Mēs zinām! Mūsu partneris VISIT piedāvā inovatīvu apmeklētāju uzskaites risinājumu, kas nosaka Jūsu veikala “karstākos” punktus, mēra cilvēku plūsmu gar noteiktiem plauktiem, stendiem vai reklāmas izvietojuma vietām. Par produkta priekšrocībām var minēt iespēju analizēt, cik laika klients pavadījis veikalā.

Tāpat VISIT spēj noteikt tos klientus, kas veikalā iegriezušies atkārtoti, cik nodaļas un vietas klients apmeklē un, kā apmeklējums veikalā atšķiras, ņemot vērā dažādus apstākļus, piemēram, sezonalitāti un laikapstākļus.

Balstoties uz iegūtajiem datiem, VISIT sniedz lielisku iespēju veidot efektīvas mārketinga un reklāmas kampaņas, izvietot preces, balsoties uz klientu paradumiem un ierastajiem maršrutiem, un pats galvenais, uzlabot veikala pārdošanas rezultātus, veicināt rentabilitāti un samazināt izmaksas.

Risinājums darbojas ar Wi-Fi tehnoloģiju. Uztverot apmeklētāju viedierīču Wi-Fi signālus, VISIT iegūst datus par konkrētā apmeklētāja iepirkšanās paradumiem. Iegūtie dati ģenerē atskaites, ko iespējams salīdzināt, piemēram, starp veikaliem dažādās pilsētās, novados u.c. Dati palīdz izprast apmeklētāju paradumus dažādās vietās un veikt attiecīgās izmaiņas pārdošanas procesos.

Lai izprastu apmeklētāju uzskaites risinājumu priekšrocības, zemāk apkopoti ieguvumi, ko sniedz VISIT , parametri, kas nosaka tā efektivitāti un jomas, kurās vēl bez mazumtirdzniecības iespējams izmantot šo risinājumu.

Integrējot VISIT veikala darbībā, Jūs uzzināsiet:

  • Kurā vietā Jūsu klients pavada laiku un cik ilgi
  • Cik daudz klientu ierodas Jūsu veikalā
  • Cik bieži klienti apmeklē Jūsu veikalu
  • Kādu maršrutu klients veic Jūsu veikalā
  • Kā strādā Jūsu mārketinga aktivitātes

Parametri, kas nosaka risinājuma efektivitāti jeb KPI

  • Plūsma gar veikalu – efektīvs risinājums, lai identificētu potenciālos klientus
  • Cilvēku daudzums, kas apmeklē jūsu veikalu, neplānojot to – nosaka to, cik lielā mērā veikala ārējais izskats piesaista cilvēku uzmanību
  • Ieņēmumi no garām ejošiem klientiem – mēra veikala atrašanos vietu un mārketinga aktivitātes
  • Cik bieži klienti apmeklē veikalu
  • Identificē unikālos apmeklētājus
  • Iespēja noteikt, kā mārketinga aktivitātes ir vairojušas jaunu klientu parādīšanos
  • Uzkavēšanās – cik laika klients pavada veikalā. Jo vairāk laika klients pavada veikalā, jo vairāk naudas iztērē.
  • Kuras vietas veikalā apmeklētas kopā. Palīdz veikala izkārtošanā un pakalpojumu plānošanā. Identificē tos klientus, kas pamanījuši reklāmu un apmeklē veikalu balstoties uz redzēto reklāmu.
  • Izkārtojums -  Identificē nepietiekami izmantotās un pārpildītās vietas veikalā. Palīdz optimizēt preču izvietošanas vietas un uzlabot pārdošanas rezultātus.

Kā vēl izmantot VISIT ?

  • Bankomāti – Vietas izvēle (cik daudz garāmgājēju). Salīdzina netālu esošo bankomātu skaitu un ļauj noteikt labāko izvietošanas vietu
  • Satiksmes vadīšanā – visbiežāk izmantotie maršruti no punkta A – B. Nosaka, cik noslogotas ir vilciena stacijas vai tramvaja pieturas un kurā laikā visbiežāk
  • Pilsētas plānošanā – nosaka vietas, uz kurām cilvēki iet visbiežāk un kādus maršrutus izvēlas, kur cilvēki uzkavējas un pavada savu laiku

Ja risinājums šķiet Jūsu biznesam saistošs, lūdzam kontaktēties ar Mazumtirdzniecības risinājumu grupas vadītāju Lauru Lucu

 

Mazumtirdzniecības risinājumu grupas vadītāja

Laura Luca

laura.luca@hansab.lv

+371 20208707

              

Atpakaļ