Unikāls ZĪMOLA rīks – digitālais ekrāns
BENU Aptieka
Vai digitālie ekrāni mūsdienās ir novērtēta priekšrocība uzņēmuma tēlam?
BENU Aptieku tīkls sadarbībā ar Hansab aprīko savas aptiekas ar digitālajiem ekrāniem, kopā uzstādot 36 LG digitālos skatlogu ekrānus 34 aptiekās visā Latvijā. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai, BENU Aptiekas turpina attīstīt ekrānu risinājumus un izskata arī citus to pielietošanas veidus.
Projekta ietvaros Hansab aprīkoja aptiekas ar uz āru vērstiem profesionāliem skatlogu ekrāniem un iekštelpu skatlogu ekrāniem. Šāda tipa ekrāni izvietojami lielas cilvēku plūsmas vietās, tādējādi tie sniedz vislielāko atdevi un izvietotā informācija sasniedz lielu cilvēku skaitu.
Īpaši jāizceļ BENU Aptieka Brīvības ielā, Rīgā, kur tika uzstādīts Latvijā pirmais 75 collu LG high-brightness āra skatlogu digitālais ekrāns.
Skatlogu ekrānu risinājums ir īpaši pielāgots mainīgiem laikapstākļiem- it īpaši spilgtai saulei kā arī ļoti izturīgs pret lielu karstumu. Nozīmīga skatlogu ekrānu īpašība ir tā darbības laiks, ekrāni darbojas 24/7, nezaudējot attēla kvalitāti daudzu gadu garumā. High-brightness jeb īpaši spilgtie ekrāni nodrošina attēla un satura redzamību pat tiešos saules staros.
Ekrānu tīkls gan vizuāli, gan satura ziņā tiek pārvaldīts attālināti ar satura vadības programmatūru Signagelive. Signagelive ir uz mākoņu tehnoloģijām balstīta satura vadības programmatūra, kas sniedz iespēju uz ekrāna attēloto saturu pārvaldīt attālināti un veidot efektīvas mārketinga kampaņas.
BENU Aptiekas zīmols ar šobrīd plašāko reklāmas ekrānu tīklu Latvijā pilda savu zīmola identitātes funkciju un uzņēmuma tēls tiek novērtēts pozitīvi. Jāatzīmē, ka BENU Aptieku tīkls Latvijā ieņem 3.vietu Latvijas mīlētāko zīmola Topā starp nozares līderiem un 2.vietu Baltijas līmenī.
“Mūsdienīgu digitālo risinājumu integrācija uzņēmuma darbībā sniedz vairākas konkurences priekšrocības - profesionālie ekrāni nodrošina pozitīvu klientu saskarsmi ar zīmolu. Ar to palīdzību iespējams nodrošināt patērētāju ar visaktuālāko informāciju, tie piesaista uzmanību un uzlabo mārketinga kampaņu efektivitāti, kā arī var kalpot kā papildus ienākumu avots – maksas reklāmas laukums”, stāsta Hansab multimediju produktu grupas vadītājs Sergejs Bobkovs.