Telpu rezervēšanas ierīces

Interaktīvas sapulču telpas pārvaldības un rezervēšanas ierīces, ko iespējams savienot ar plānošanas programmatūru.

Sazinieties ar mums
  • Funkcijas
    Funkcijas
    • Skaidri atspoguļota sapulču telpas pieejamība
    • Konkrētās telpas grafika pārskats
    • Laika rezervēšana un pārplānošana uz planšetdatora ekrāna
    • Iespēja pārskatīt citu telpu pieejamību

    Ekrāniem ir LED gaismas joslas, kas tiek ieslēgtas atbilstoši sapulču telpas statusam (zaļš / sarkans), lai jūs jau no attāluma varētu redzēt vai telpa ir aizņemta.

  • Individuālais dizains
    Individuālais dizains

    Programmatūras vizuālo noformējumu iespējams pielāgot (krāsas, dizaina elementi, teksta fonts utt.).

  • Microsoft Exchange & Office 365 integrācija
    Microsoft Exchange & Office 365 integrācija

    Ierīce tiek savienota ar jūsu esošo kalendāra sistēmu. Risinājums ir efektīvākais veids, kā pārvaldīt sapulču telpu, iekārtu un citu uzņēmuma resursu izmantošanu.

Mūsu realizētie projekti

Apear – Hansab telpu rezervēšanas un pārvaldības risinājums.

Hansab ievieš jaunu risinājumu konferenču zāles rezervēšanai.

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu
Telpu rezervēšanas sistēma Apear uzņēmumā Groglass

Konfidencialitāte un netraucētas sarunas ir būtiski faktori jebkurai sanāksmei.

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu

Sazinieties ar mums

CAPTCHA
Šis ir testa jautājums, lai novērstu automatizētu spam plūsmu un noteiktu, vai jūs esat apmeklētājs-cilvēks.