Tallinas autoosta: Pašapkalpošanās kioski un Digitālo izkārtņu risinājumi
21.10.2015
Igaunija
Pēc liela mēroga atjaunošanas darbiem, 2012. gada decembrī savu darbu ir atsākusi Tallinas autoosta. Hansab uzstādīja 4 (četrus) pašapkalpošanās kioskus, lai piedāvātu ērtāku un ātrāku risinājumu pasažieriem, kuri vēlas iegūt informāciju par braucienu, uz vietas iegādāties un izdrukāt biļetes.
Tagad autoostā ir novietoti pielāgotas formas interaktīvie kioski ar unikālu dizainu, ko, ciešā sadarbībā ar klientu, ir projektējusi dizaina aģentūra Indentiy. Pašapkalpošanās kioska funkcijas: skārienjūtīgs ekrāns, RFID svītrkoda lasītājs, Ingenico karšu maksājumu termināls un biļešu printeris.
Papildu pašapkalpošanās kioskiem, Hansab uzstādīja arī Samsung 10" monitorus pie kasēm un 40"-55" Digital Signage (digitālās izkārtnes) risinājumu autoostas uzgaidāmajā telpā. Uz mazajiem monitoriem tiek parādīta informāciju par darījumu, savukārt apjomīgais Digital Signage risinājums rāda autobusa kustības grafikus un citu vispārēju informāciju, kas paredzēta pasažieriem.