Informējam par servisa cenrādis attiecas uz klientiem, kuriem nav noslēgts patstāvīgs servisa apkalpošanas līgums (SLA).
Darba dienās | Vienība 09:00-18:00 | ||
Remonta izcenojumi pie klienta DARBA LAIKĀ Rīgas robežās un filiāļu centros |
|
cena EUR, bez PVN |
|
Izsaukuma maksa | gab. | 25,00 Eur | |
Remonts
Minimālais uzskaites laiks līdz 0,5h. Aprēķins
ar 0,5h soli
|
cilv./h. | 50/65 Eur | |
Remonta izcenojumi pie klienta DARBA LAIKĀ ĀRPUS Rīgas robežām un filiāļu centriem | cena EUR, bez PVN |
||
Remonts
Minimālais uzskaites laiks līdz 0,5h. Aprēķins
ar 0,5h soli
|
cilv./h.
|
50/65 Eur | |
Izsaukuma maksa | gab. | 25,00 Eur | |
Transporta izmaksas (turp un atpakaļ) | km | 0,45 Eur |
Turpinām nodrošināt kvalitatīvu servisu saviem klientiem:
1. Klientu apkalpošanas centra attīstība;
2. Garantēts servisa centra darba laiks - darbadienās no plkst.8:00 līdz 20:30, brīvdienās no plkst.9:00 līdz 17:00;
3. Nepārtraukts kompetenču uzlabošanas process Servisa inženieriem;
Noslēdzot patstāvīgu servisa centra līgumu tiek nodrošināti īpaši nosacījumi servisa izsaukumu reakcijām un novēršanām, kā arī tiek piedāvāta speciāla cena.
Par patstāvīgu servisa apkalpošanas līguma nosacījumiem lūdzu sazināties: serviss@hansab.lv vai pa tālruni: +371 67 357 058.