Rindu vadības sistēma Leyline Apotheka filiālēs
27.01.2025
Apotheka aptiekas vienmēr ir centušās nodrošināt ērtu un kvalitatīvu apkalpošanu saviem klientiem. Pieaugot klientu plūsmai, radās nepieciešamība pēc mūsdienīga un efektīva risinājuma, kas ļautu organizēt apkalpošanas procesu plūstošāk un pārskatāmāk. Lai uzlabotu klientu pieredzi un darba efektivitāti, Apotheka izvēlējās Hansab piedāvāto Leyline rindu vadības sistēmu.
Kāpēc Apotheka izvēlējās uzlabot klientu apkalpošanu?
Apotheka nepārtraukti pilnveido savu darbību, lai nodrošinātu labāku servisu klientiem. Pieaugošais klientu skaits prasīja strukturētāku apkalpošanas sistēmu. Iepriekš klientiem bieži nācās gaidīt rindā, un viņiem ne vienmēr bija skaidrs, kur tieši jādodas – uz kopējo rindu, recepšu izsniegšanu vai konsultāciju pakalpojumiem. Lai uzlabotu plūsmu un samazinātu gaidīšanas laiku, Apotheka nolēma ieviest inovatīvu un efektīvu rindu vadības risinājumu.
Moderns un efektīvs risinājums
Hansab īstenotā Leyline rindu vadības sistēma būtiski optimizēja klientu apkalpošanas procesu. Tagad Apotheka klienti, ienākot aptiekā, var izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu kioskā un saņemt kārtas numuru, kas tiek atspoguļots darbavietas ekrānā.
Leyline sistēma piedāvā arī attālinātās rindas iespēju, ļaujot klientiem iestāties rindā, izmantojot mobilo lietotni, un sekot līdzi tās progresam reāllaikā. Lai gan Apotheka šo funkciju pašlaik neizmanto, tā ir pieejama kā papildu risinājums. Šī funkcionalitāte palīdz labāk plānot laiku un nodrošina ērtāku servisu.
Pateicoties pozitīvajiem rezultātiem, Apotheka plāno paplašināt Leyline rindu vadības sistēmas ieviešanu lielākajā daļā savas aptieku tīkla, padarot klientu apkalpošanu vēl efektīvāku visā Latvijā.
Rezultāti un ieguvumi
• Ātrāka un sakārtotāka klientu plūsma: Farmaceiti var efektīvāk pārvaldīt rindas un samazināt gaidīšanas laiku.
• Labāka klientu pieredze: Skaidra informācija par apkalpošanas kārtību uzlabo servisa kvalitāti un padara to pārskatāmāku.
• Efektīvāka darba organizācija: Aptiekas personāls var labāk sadalīt darba slodzi un pielāgot apkalpošanas procesus.
• Datu analīzes iespējas: Vadītāji iegūst precīzus datus par klientu plūsmu, kas palīdz optimizēt pakalpojumu pieejamību dažādos diennakts laikos.
Apotheka atsauksme par Leyline sistēmu
Apotheka pārstāvis dalās pieredzē: "Leyline rindu vadības sistēma būtiski uzlabo Apotheka filiāļu darba organizāciju. Klienti ir apmierinātāki, jo viņiem ir skaidrs apkalpošanas process, un mūsu darbiniekiem ir vieglāk plānot savu darbu. Šī sistēma sniedz strukturētāku un efektīvāku pieeju ikdienas darbam."
Ņemot vērā veiksmīgo ieviešanu, Apotheka turpinās paplašināt šo risinājumu savā aptieku tīklā, lai vēl vairāk uzlabotu pakalpojumu pieejamību un efektivitāti.