Palīdziet cilvēkiem saņemt pakalpojumus ar mūsu inovatīvajiem rindu pārvaldes risinājumiem, viedajām rindu pārvaldības sistēmām un lietotājam draudzīgām lietotnēm un programmatūru.
Sazinies ar mumsLai nezūd saikne starp cilvēkiem un pakalpojumiem
Labāko rīku un risinājumu nodrošināšana, lai radītu saikni starp cilvēkiem un pakalpojumiem, ir mūsu darba pamats. COVID-19 uzliesmojuma dēļ ikdienas rutīnā saskaramies ar jauniem izaicinājumiem. Sociālā distancēšanās un pedantiska roku higiēna kļuvusi par svarīgu ikdienā ievērojamu noteikumu. Cik ilgi? Nezinām. Bet mēs zinām to, ka joprojām būs vajadzīga saikne starp cilvēkiem un pakalpojumiem.
Mobilā biļete ir vieds un mūsdienīgs risinājums un tā būs pieejama ikvienam ar viedtālruni. Iestāties rindā ar mobilās biļetes palīdzību ir tikpat vienkārši kā noskenēt QR kodu. Pakalpojuma sniedzējam pie ārdurvīm ir jāizvieto QR kods, tādā veidā ļaujot apmeklētājam iestāties rindā un "paņemt" biļeti neienākot telpā. Apmeklētājs rindas kustībai var sekot no savas automašīnas un gaidīt līdz brīdim, kad nepieciešams ienākt uzgaidāmajā telpā, lai saņemtu pakalpojumu.
Apmeklētājiem, kuri reģistrējas reģistratūrā, ir iespēja norādīt mobilā tālruņa numuru, lai saņemtu īsziņu ar saiti uz mobilo biļeti.
Vieda apmeklējumu plānošanas sistēma labākai klientu pieredzei un efektivitātei
Apmeklējuma plānošana “Hansab” mākonī, dod pacientam vai apmeklētājam iespēju rezervēt vairāk nekā tikai apmeklējumu. Apmeklētājam ir iespēja rezervēt ne tikai konkrētu speciālistu, bet arī izvēlēties vajadzīgo aprīkojumu, kas nepieciešams tikšanās laikā.
Radiet drošu iepirkšanās pieredzi, samazinot pulcēšanos un rindas ar virtuālajiem rindu risinājumiem
Veikala apmeklējuma rezervēšana “Qmatic” mazumtirdzniecības plānošanas sistēmā ir viegls un ērts veids, kā pircējam tieši tīmekļvietnē rezervēt savu nākamo veikala apmeklējumu vai preču saņemšanu. Ja Jūsu tīmekļvietne būs intuitīva, pircēji tiešsaistē varēs viegli rezervēt, pārplānot vai anulēt tikšanos sev piemērotākajā dienā un laikā. Iepriekšēja tikšanās plānošana piedāvā Jūsu klientiem papildu ērtību, samazina gaidīšanas laiku un rada labāku un drošāku pircēja pieredzi.
Vienalga – vai Jums ir nepieciešama sistēma vienmērīgai rindu pārvaldei vai platforma visaptverošai klienta pieredzes veidošanas pārvaldei.
Parūpējaties par saviem apmeklētājiem vēl pirms viņu ierašanās, – ar “Orchestra 7” Jūs varat piedāvāt rezervēt gan tikšanos tiešsaistē, gan izmantojot mobilās biļetes. Tiklīdz klients būs ieradies uz apmeklējumu, ir divas iespējas reģistrācijai - reģistrēties pašapkalpošanās kioskā vai reģistratūrā, vai piedāvāt abus un ļaut apmeklētājam izlemt, kuru metodi izmantot. Visbeidzot, kad apmeklējums būs beidzies, “Orchestra 7” dod opciju sazināties ar klientu un lūgt atsauksmi par apmeklējuma kvalitāti.
Dati, kas dod iespēju plašai analītikai un informācijas apstrādei.
No reāllaika analītikas līdz vēsturiskiem ieskatiem, pielāgojiet informāciju, kas dos vislabāko efektu aktuālajai darba organizācijai. Standarta atskaites – automatizēti ziņojumi piedāvā vissvarīgākos uzņēmējdarbības rādītājus, tendences un izņēmumus. Pielāgotās atskaites – pieskaņojiet ziņojumus analītikai, lai saņemtu nepieciešamo informāciju turpmākām darbībām. Informācijas panelis – iegūstiet reāllaika skatījumu ar vērtīgu un tūlītēji izmantojamu informāciju par darbības efektivitāti.
Tas nozīmē, ka mēs spējam nodrošināt risinājumu sākot no zemākā līmeņa viedo rindu sistēmām līdz augstākā līmeņa risinājumiem sarežģītu rindu pārvaldei.
Ko mēs patiesībā domājam ar “zemākā līmeņa rindu sistēmu”? Pamatā tas nozīmē – atnākt, paņemt biļeti, sekot līdzi izsauktajiem numuriem uz displeja. Un, kad pienākusi klienta kārta pakalpojuma saņemšanai, klients seko līdzi norādēm uz displejiem, kas atrodas virs pakalpojuma saņemšanas vietas.