Dažādi rindu pārvaldības risinājumi, sākot no vienkāršām iekārtām gaidīšanai uz vietas, līdz programmatūrām tiešsaistes rindai.
Sazinieties ar mumsRindu sistēmas pamatprincips - paņemt biļeti, sekot līdzi izsauktajiem numuriem uz displejiem, kas atrodas virs pakalpojuma saņemšanas vietas, un gaidīt savu kārtu.
Standarta risinājums sastāv no biļešu printeriem, displejiem un programmatūras.
Piedāvājam arī papildu programmatūras funkcionalitāti - apmeklētājiem rindā iestāties virtuāli. Tas ir iespējams ikvienam, kas izmanto viedtālruni ar interneta pieslēgumu.
Risinājums veicina operatīvu apmeklētāju plūsmas kontroli, jo gan apmeklētājiem, gan iestādei ir iespēja laicīgi plānot apmeklējumus un tiešsaistē sekot līdzi rindas gaitai.
Viena no programmatūras iespējām ir nosūtīt SMS apmeklētājam ar virtuālu biļeti vai kārtas numuru.
Sistēmas funkcionalitāti ir iespējams pielāgot klienta uzņēmējdarbības specifikai un ikdienas vajadzībām.
Rindu regulēšanas sistēmas iekļauj datu pārvaldību - gan reāllaika, gan vēsturiskus pārskatus.
Analītikas datus iespējams izvēlēties no konkrētā uzņēmuma risinājuma un vajadzībām (standarta vai pielāgotas atskaites).
Piedāvājam arī apmeklējuma plānošanas sistēmas sarežģītākiem apmeklējumiem, kur, piemēram, jāpierakstās pie viena no vairākiem speciālistiem,
Apmeklējuma plānošana Hansab mākonī, sniedz iespēju rezervēt ne tikai laiku, speciālistu, vietu, bet arī izvēlēties vajadzīgo aprīkojumu.
Veikala apmeklējuma rezervēšana mazumtirdzniecības plānošanas sistēmā ir viegls un ērts veids, kā pircējam tieši tīmekļvietnē rezervēt preču saņemšanas laiku, piemēram, pēc produktu pasūtījuma internetā.