Rindu regulēšanas sistēmas

Palīdziet cilvēkiem saņemt pakalpojumus ar mūsu inovatīvajiem rindu pārvaldes risinājumiem, viedajām rindu pārvaldības sistēmām un lietotājam draudzīgām lietotnēm un programmatūru.

Sazinies ar mums
  • Pilnvērtīgs risinājums virtuālajai rindai
    Pilnvērtīgs risinājums virtuālajai rindai

    Lai nezūd saikne starp cilvēkiem un pakalpojumiem

    Labāko rīku un risinājumu nodrošināšana, lai radītu saikni starp cilvēkiem un pakalpojumiem, ir mūsu darba pamats. COVID-19 uzliesmojuma dēļ ikdienas rutīnā saskaramies ar jauniem izaicinājumiem. Sociālā distancēšanās un pedantiska roku higiēna kļuvusi par svarīgu ikdienā ievērojamu noteikumu. Cik ilgi? Nezinām. Bet mēs zinām to, ka joprojām būs vajadzīga saikne starp cilvēkiem un pakalpojumiem.

  • MOBILĀ BIĻETE
    Rindas gaitas pārraudzība no droša attāluma
    MOBILĀ BIĻETE
    Rindas gaitas pārraudzība no droša attāluma

    Mobilā biļete ir vieds un mūsdienīgs risinājums un tā būs pieejama ikvienam ar viedtālruni. Iestāties rindā ar mobilās biļetes palīdzību ir tikpat vienkārši kā noskenēt QR kodu. Pakalpojuma sniedzējam pie ārdurvīm ir jāizvieto QR kods, tādā veidā ļaujot apmeklētājam iestāties rindā un "paņemt" biļeti neienākot telpā. Apmeklētājs rindas kustībai var sekot no savas automašīnas un gaidīt līdz brīdim, kad nepieciešams ienākt uzgaidāmajā telpā, lai saņemtu pakalpojumu.

  • PAZIŅOJUMU PAKALPOJUMI
    Bezkontakta biļešu izsniegšana
    PAZIŅOJUMU PAKALPOJUMI
    Bezkontakta biļešu izsniegšana

    Apmeklētājiem, kuri reģistrējas reģistratūrā, ir iespēja norādīt mobilā tālruņa numuru, lai saņemtu īsziņu ar saiti uz mobilo biļeti.

  • Apmeklējumu plānošana “Hansab” mākonī
    Apmeklējumu plānošana “Hansab” mākonī

    Vieda apmeklējumu plānošanas sistēma labākai klientu pieredzei un efektivitātei

    Apmeklējuma plānošana “Hansab” mākonī, dod pacientam vai apmeklētājam iespēju rezervēt vairāk nekā tikai apmeklējumu. Apmeklētājam ir iespēja rezervēt ne tikai konkrētu speciālistu, bet arī izvēlēties vajadzīgo aprīkojumu, kas nepieciešams tikšanās laikā.

     

  • Mazumtirdzniecības plānošanas programmatūra
    Mazumtirdzniecības plānošanas programmatūra

    Radiet drošu iepirkšanās pieredzi, samazinot pulcēšanos un rindas ar virtuālajiem rindu risinājumiem

    Veikala apmeklējuma rezervēšana “Qmatic” mazumtirdzniecības plānošanas sistēmā ir viegls un ērts veids, kā pircējam tieši tīmekļvietnē rezervēt savu nākamo veikala apmeklējumu vai preču saņemšanu. Ja Jūsu tīmekļvietne būs intuitīva, pircēji tiešsaistē varēs viegli rezervēt, pārplānot vai anulēt tikšanos sev piemērotākajā dienā un laikā. Iepriekšēja tikšanās plānošana piedāvā Jūsu klientiem papildu ērtību, samazina gaidīšanas laiku un rada labāku un drošāku pircēja pieredzi.

  • “Qmatic Orchestra 7”
    “Qmatic Orchestra 7”

    Vienalga – vai Jums ir nepieciešama sistēma vienmērīgai rindu pārvaldei vai platforma visaptverošai klienta pieredzes veidošanas pārvaldei.

    Parūpējaties par saviem apmeklētājiem vēl pirms viņu ierašanās, – ar “Orchestra 7” Jūs varat piedāvāt rezervēt gan tikšanos tiešsaistē, gan izmantojot mobilās biļetes. Tiklīdz klients būs ieradies uz apmeklējumu, ir divas iespējas reģistrācijai - reģistrēties pašapkalpošanās kioskā vai reģistratūrā, vai piedāvāt abus un ļaut apmeklētājam izlemt, kuru metodi izmantot. Visbeidzot, kad apmeklējums būs beidzies, “Orchestra 7”  dod opciju sazināties ar klientu un lūgt atsauksmi par apmeklējuma kvalitāti.

  • Analītika un atskaites
    Analītika un atskaites

    Dati, kas dod iespēju plašai analītikai un informācijas apstrādei.

    No reāllaika analītikas līdz vēsturiskiem ieskatiem, pielāgojiet  informāciju, kas dos vislabāko efektu aktuālajai darba organizācijai. Standarta atskaites – automatizēti ziņojumi piedāvā vissvarīgākos uzņēmējdarbības rādītājus, tendences un izņēmumus. Pielāgotās atskaites – pieskaņojiet ziņojumus analītikai, lai saņemtu  nepieciešamo informāciju turpmākām darbībām. Informācijas panelis – iegūstiet reāllaika skatījumu ar vērtīgu un tūlītēji izmantojamu informāciju par darbības efektivitāti.

  • Viedas sistēmas vienkāršai gaidīšanas pārvaldei
    Viedas sistēmas vienkāršai gaidīšanas pārvaldei

    Tas nozīmē, ka mēs spējam nodrošināt risinājumu sākot no zemākā līmeņa viedo rindu sistēmām līdz augstākā līmeņa risinājumiem sarežģītu rindu pārvaldei.

    Ko mēs patiesībā domājam ar “zemākā līmeņa rindu sistēmu”? Pamatā tas nozīmē – atnākt, paņemt biļeti, sekot līdzi izsauktajiem numuriem uz displeja. Un, kad pienākusi klienta kārta pakalpojuma saņemšanai, klients seko līdzi norādēm uz displejiem, kas atrodas virs pakalpojuma saņemšanas vietas. 

Skatīt mūsu projektus

Qmatic rindu sistēmas integrācija Bizerba svaros Selver lielveikalos

2013. gadā Selver lielveikalos notika interesanta iekārtu integrācijas, ko veica uzņēmumi Hansab AS un Monilaite - Thomeko Machinery OÜ.

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu
Hansab aprīko E.Gulbja laboratorijas ar Qmatic rindu vadības sistēmu

Turpinot veiksmīgi aizsākto sadarbību, pērn Hansab un E.Gulbja laboratorija īstenojuši ievērojamu skaitu rindu regulēšanas sistēmu risinājumus laboratorijas filiālēs visā Latvijā

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu
Medicīnas sabiedrības ARS renovētā ēka aprīkota ar rindu vadības sistēmu no Qmatic

Līdz ar Medicīnas sabiedrības ARS renovācijas procesa noslēgšanos, kā arī turpinot veiksmīgi aizsākto sadarbību, Rīgā, Jāņa Asara ielā 3, savu ieguldījumu medicīnas iestādes mode

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu
Qmatic rindu sistēmas risinājums LMT mobilā satura centrā

2015. gada aprīlī Hansab veica Qmatic rindu sistēmas instalāciju LMT Retail&Logistics jaunā koncepta mobilā satura centrā tirdzniecības parkā Spice.

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu
Qmatic pašapkalpošanās kioska risinājums Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrā

Rīgas pilsētas būvvalde Klientu apkalpošanas centra aprīkošanai ar inovatīvo Qmatic Intro 17 skārienjutīgo kiosku izvēlējās ilggadējo sadarbības partneri  – Hansab – Qmatic

Lasīt pilnu risinājuma aprakstu

Sazinies ar mums

CAPTCHA
Šis ir testa jautājums, lai novērstu automatizētu spam plūsmu un noteiktu, vai jūs esat apmeklētājs-cilvēks.