HANSAB ir viens no vadošajiem inovatīvu tehnoloģisko risinājumu uzņēmumiem Baltijā ar 30 gadu pieredzi, nodrošinot inovatīvus tehnoloģiju risinājumus un servisa pakalpojumus dažādiem valsts un biznesa sektora uzņēmumiem. Mūsu komandu Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā veido vairāk kā 300 profesionāļu.
Meklējam pieredzējušu, proaktīvu un uz rezultātu orientētu kolēģi, kas plānos, vadīs un uzraudzīs personāla un attīstības procesus atbilstoši uzņēmuma mērķiem un vērtībām:
Mūsu piedāvājums
- Atalgojums EUR 2200-2500 (pirms nodokļu nomaksas), piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču, pieredzes un prasmju novērtējumu
- Apmaksātas telefona sarunas un internets
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)
- Papildus brīvdienas pēc nostrādāta 1 gada
- Darba vieta jaunā, mūsdienīgā un plašā birojā- Rēzeknes ielā 5c, Rīgā
Esi gatavs/-a
- Realizēt uzņēmuma personāla vadības stratēģiju un procesus
- Nodrošināt pilnu personāla vadības ciklu (darbinieku atlase, onboarding, darba snieguma novērtēšana, darbinieku attīstība, talantu vadība, offboarding)
- Sagatavot un realizēt personāla budžetu
- Nodrošināt atbalsta un konsultāciju sniegšanu vadītājiem un darbiniekiem darba tiesisko attiecību jautājumos
- Organizēt dažādus personāla vadības projektus un piedalīties to procesu realizācijā
- Uzraudzīt un pilnveidot iekšējās kvalitātes pārvaldības sistēmu
- Plānot un veikt iekšējos un organizēt ārējos ISO kvalitātes auditus
Tavs profils
- 3 gadu ilga darba pieredze personāla vadītāja vai līdzīgā amatā
- Augstākā izglītība, vēlams personāla, biznesa vadības vai līdzīgā jomā Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Gaidīsim Tavu pieteikumu! Pievieno savu CV vai LinkedIn profilu .