Pasažieru pieredzes uzlabošana ar plūsmas pārvaldību mācās, kā pasažieru plūsmas pārvaldība var palīdzēt lidostām optimizēt gaidīšanas laikus, samazināt pieskaitāmos izdevumus un uzlabot pasažieru vispārējo pieredzi.
Sazinies ar mumsPasažieru informācijas sistēma ir automatizēta kārtība, kā sniegt pasažieriem informāciju par lidojumiem, izmantojot vizuālos, balss vai citus saziņas līdzekļu kanālus. Mēs piedāvājam pilnībā vienotu sistēmu – ar vienu pogas spiedienu Jūs varat informēt pasažierus ar balss saziņas līdzekļiem, displejiem, stendiem un tieši viņu mobilajos tālruņos tūlītēji, precīzi un vienlaicīgi. Mūsu speciālistu zināšanas sedz FIDS (lidojumu informācijas displeja sistēmas), apskaņošanas sistēmas, orientēšanos lidostās, paziņojumus pasažieriem, digitālo ceļrāžu risinājumus.
Lidostas visā pasaulē sajūt avioceļojumu pieaugošo spriedzi. Pārpildītie termināļi un ietves malas, garākas rindas un gaidīšanas laiki, un vīlušos pasažieru skaits jau kļuvis par normu. Pasažieru plūsmas mērījumu (PFM) sistēmas palīdz uzlabot efektivitāti un labāk reaģēt uz pasažieru vajadzībām. Mēs mērām šādus rādītājus: pasažieru skaits, rindas garums, gaidīšanas laiks, apstrādes laiks, reģistratūras / līnijas darbības, pasažieru caurlaidspēja.