Pašapkalpošanās kiosku risinājumi ar karšu norēķiniem

Pakalpojumu un preču pārdevējiem vienmēr ir bijis aktuāli palielināt pārdošanas procesa pieejamības laiku, vienlaicīgi arī samazinot ar pārdošanu saistītās izmaksas. Šo funkciju nodrošina pašapkalpošanās kioski ar karšu norēķiniem.

Pašapkalpošanās kioska risinājums sevī ietver:

  • Lietotāja interfeisu maksājuma veikšanai vairākās valodās;
  • Maksājuma sistēmu preču vai pakalpojumu apmaksas nodrošināšanai;
  • Veikto transakciju atskaites moduli;
  • Sistēma strādā ar debetkartēm, kredītkartēm;
  • Pašapkalpošanās kioska funkciju pārvaldību un monitoringu;

Hansab piedāvātie risinājumi var tikt iedalīti divos veidos. Pirmajā gadījumā klientam var tikt piedāvāts gan pats kiosks, tā programmatūra, gan karšu norēķiniem. Savukārt, ja klientam jau ir kiosks, tad Hansab var nodrošināt to papildināt ar karšu norēķinu iespēju.

Karšu norēķina risinājuma izstrādes un integrācijas process ir sekojošs:

  • Sākotnējās informācijas nodošanas posmā pasūtītājam tiek iesniegts PosXML protokola integrācijas saīsināts apraksts, PosXML protokola specifikācijas, sekmīgu un nesekmīgu PosXML pieprasījumu un to atbilžu paraugi.
  • Apmācība no Hansab puses, testa POS termināla nodrošināšana, testa kartes un testa ierīces;
  • Programmatūras partnera veikts integrācijas process;
  • Risinājuma dokumentācija un integrācijas procesa apraksts;
  • Priekšsertifikācija, ko veic Hansab;
  • Nepieciešamo izmaiņu veikšana;
  •  Sertifikācija bankā;
  •  Pilots ar vienu produkcijas instalāciju 2-4 nedēļas;
  •  Produkta palaišana tirgū;

Pēc projekta pabeigšanas pašapkalpošanās kiosks tiks sertificēts bankā, kā arī  reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā. Šīs darbības veic Hansab. Tāpat pēc projekta realizācijas kiosku uzturēšanas un problēmu novēršanu veic Hansab.

Pēc projekta realizācijas kiosku uzturēšanu un problēmu novēršanu veic Hansab serviss.

Ja vēlaties noskaidrot detalizētāku informāciju par pašapkalpošanās kioskiem un karšu maksājumu risinājumiem, lūdzam sazināties ar Hansab projektu vadītāju Ģirtu Zirnīti – girts.zirnitis@hansab.lv vai 29161617

Vairāk ar Hansab pēcpārdošanas pakalpojumiem lasiet: http://www.hansab.lv/lv/pakalpojumi

Atpakaļ