Noslēgusies Klientu apmierinātības aptauja un noskaidrots Apple Watch ieguvējs

Paldies ikvienam, kurš veltīja laiku, lai aizpildītu mūsu  klientu apmierinātības aptauju!

Nesen noslēgta  Hansab ikgadējā klientu apmierinātības aptauja, kurā vairāk nekā 350 klienti visā Baltijā novērtēja mūsu darbiniekus, pakalpojumus, risinājumus un produktus.
Latvijas Hansab komandas vispārējais apmierinātības indekss ir 4,1.

Svarīgi, ka mūsu klienti visās Baltijas valstīs Hansab uztver kā atpazīstamu zīmolu (4.3.). Lielākā daļa respondentu ir mūsu ilgtermiņa klienti (88%), un esam priecīgi redzēt, ka tas pozitīvi korelē ar mūsu stratēģisko mērķi koncentrēties uz ilgtermiņa sadarbību un partnerību. 
Jautājumā par mūsu pārdošanas projektu vadītājiem, visaugstāk esat novērtējuši laipnības, komunikācijas un prezentācijas prasmes.
43% klientu vēlētos, lai servisa pakalpojumi tiktu risināti attālināti, un 32% - izmantojot mūsu servisa darbiniekus klātienē.
Tā kā mūsu mērķis ir nodrošināt vislabāko un jaunāko ar tehnoloģijām saistīto informāciju par produktiem un risinājumiem, mēs lūdzām Jūs klasificēt vēlamos informācijas kanālus. Jūsuprāt, e-pasta mārketings ir vispiemērotākais kanāls, kam seko tieša saziņa.

Esam pateicīgi par visiem mūsu klientu komentāriem un ieteikumiem. Jo īpaši attiecībā uz mūsu pakalpojumu un produktu kvalitāti. Mēs izmantosim Jūsu vērtīgos ieteikumus, lai veiktu uzlabojumus nākamajā gadā.
Un visbeidzot, piedaloties aptaujā un reģistrējot savu e-pastu, bija iespēja laimēt Apple Watch 3. 

Apple Watch 3 uzvarētājs ir Santa Baranova no DPD Latvija SIA.

 

 

Atpakaļ