Noslēgusies 2015. gada Klientu apmierinātības aptauja

Šī gada septembrī Hansab Grupa, un tajā skaitā arī Hansab SIA, veica ikgadējo klientu apmierinātības aptauju. Aptaujas rezultāti lieciena, ka vispārējais klientu apmierinātības indekss Hansab SIA piedāvātajiem produktiem, pakalpojumiem un darbiniekiem ir  4,24 balles (5 baļļu skalā, kur 1 ir zemākais un 5 ir augstākais novērtējums). Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, mūsu klientu apmierinātības indekss ir palielinājies par 0,02 ballēm. Jāatzīmē, ka visaugstāk mūsu klienti ir novērtējuši uzticamību, kvalitāti un mūsu spēju realizēt komplicētus projektus.

Pārdošanas komandas darbs tika novērtēts ar 4,24 ballēm. Projekta un servisa nodaļas novērtējums ir palielinājies par attiecīgi 0,04 (4,13 à 4,17) un 0,2 ballēm (4,1 à 4,3). Mēs rūpīgi analizējam Jūsu sniegto informāciju, lai vēl vairāk uzlabotu mūsu piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti. 

Šogad uz aptaujas jautājumiem atbildēja un sniedza savus komentārus 128 klienti, no kuriem 37 respondenti šīs anketas aizpildīšanā piedalījās jau vismaz otro gadu pēc kārtas. Mēs sakām lielu paldies visiem aptaujas dalībniekiem par mums izrādītu uzticību un vēlmi aktīvi veicināt mūsu izaugsmi.

Turpinot ieviestās tradīcijas Hansab SIA starp visiem klientiem, kas piedalījās aptaujā un norādīja savu e-pastu, veica izlozi, lai noskaidrotu iPad Mini īpašnieku.

2015. gada Hansab SIA Klientu apmierinātības aptaujas izlozes uzvarētājs ir Nordea Bankas pārstāvis Arvis Cesnieks.

Vēlreiz apsveicam uzvarētāju!

Atpakaļ