Vakance: Klientu servisa koordinators/-e

HANSAB ir viens no vadošajiem inovatīvu tehnoloģisko risinājumu uzņēmumiem Baltijā ar 32 gadu pieredzi, nodrošinot inovatīvus tehnoloģiju risinājumus un servisa pakalpojumus dažādiem valsts un biznesa sektora uzņēmumiem.

MŪSU PIEDĀVĀJUMS

  • Atalgojums no 1400 EUR (bruto), atbilstoši pieredzei un zināšanām
  • Apmaksātas telefona sarunas un mobilais internets
  • Motivējoša bonusu sistēma
  • Papildus brīvdienas pēc nostrādāta 1 gada
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)
  • Atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos
  • Darba pieredze starptautiskā uzņēmumā
  • Atbalstoši kolēģi un kopīgi izklaides pasākumi

ESI GATAVS/-A:

  • Plānot servisa nodaļas ikdienas darbus saskaņā ar klientu līgumiem
  • Komunicēt ar klientiem par servisa tehnisko speciālistu darbu plāniem
  • Pieņemt un reģistrēt incidentus, koordinēt to novēršanu
  • Noteikt darbu prioritātes un savlaicīgi plānot cilvēkresursus

TAVS PROFILS

  • Labas latviešu valodas zināšanas
  • Tev piemīt precizitāte un labas komunikācijas prasmes,
  • Tu esi komandas spēlētājs/-a ar augstu atbildības sajūtu un spēju neapjukt nestandarta situācijās.
  • Tehniska izglītība vai pieredze līdzīgā amatā – tiks uzskatīta par priekšrocību

 

Atļautie paplašinājumi: pdf doc docx. Maksimālais faila izmērs: 10 MB.
CAPTCHA
Šis ir testa jautājums, lai novērstu automatizētu spam plūsmu un noteiktu, vai jūs esat apmeklētājs-cilvēks.