
Vakance: Klientu servisa koordinators/-e
HANSAB ir viens no vadošajiem inovatīvu tehnoloģisko risinājumu uzņēmumiem Baltijā ar 32 gadu pieredzi, nodrošinot inovatīvus tehnoloģiju risinājumus un servisa pakalpojumus dažādiem valsts un biznesa sektora uzņēmumiem.
MŪSU PIEDĀVĀJUMS
- Atalgojums no 1400 EUR (bruto), atbilstoši pieredzei un zināšanām
- Apmaksātas telefona sarunas un mobilais internets
- Motivējoša bonusu sistēma
- Papildus brīvdienas pēc nostrādāta 1 gada
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)
- Atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos
- Darba pieredze starptautiskā uzņēmumā
- Atbalstoši kolēģi un kopīgi izklaides pasākumi
ESI GATAVS/-A:
- Plānot servisa nodaļas ikdienas darbus saskaņā ar klientu līgumiem
- Komunicēt ar klientiem par servisa tehnisko speciālistu darbu plāniem
- Pieņemt un reģistrēt incidentus, koordinēt to novēršanu
- Noteikt darbu prioritātes un savlaicīgi plānot cilvēkresursus
TAVS PROFILS
- Labas latviešu valodas zināšanas
- Tev piemīt precizitāte un labas komunikācijas prasmes,
- Tu esi komandas spēlētājs/-a ar augstu atbildības sajūtu un spēju neapjukt nestandarta situācijās.
- Tehniska izglītība vai pieredze līdzīgā amatā – tiks uzskatīta par priekšrocību