Kā panākt klientu servisu 24/7? Apkalpošanas uzlabošana ar pielāgotiem pakomātiem

Paku skapji jeb pakomāti atpazīstamību ir iemantojuši ar pielietojamību transporta un loģistikas nozarē, kā piegādes risinājuma alternatīva. Nu jau vairākus gadus pakomāti ir daļa no ikdienas Latvijā un bieži aizstāj kurjera pakalpojumus. Kā zināms, pašapkalpošanās tehnoloģiju pieprasījums strauji pieauga pandēmijas laikā, tomēr vispārēja automatizācija ir kā loģisks “blakus produkts” tehnoloģiju attīstībai un biznesa resursu optimizācijai.

Nepieciešamība attīstīties un cilvēku resursu trūkums 

Šobrīd uzņēmumi saskaras ar dažādiem ekonomiskiem un sociāliem izaicinājumiem, kas apgrūtina iespējas nostiprināt vai palielināt savu tirgus daļu. Tomēr, ņemot vērā vispārēju darbaspēka trūkumu vai augstās degvielas izmaksas, investīcijas automatizācijas tehnoloģijās ir gudra izvēle ar pievienoto vērtību.

Pakomāti pielāgoti biznesa vajadzībām

Skapju tehnoloģija piedāvā aparatūras un programmatūras pielāgojamību, kas nozīmē, ka pakomāti var tikt izmantoti arī citiem mērķiem bez jau minētajiem kurjerpakalpojumiem. 

Pateicoties modulārai pieejai un sistēmu konfigurācijas iespējām, tos pasaulē veiksmīgi pielieto arī citās uzņēmējdarbības jomās. Piemēram:

  • autoservisos (mašīnu nodošanai)
  • apģērbu un apavu veikalos (internetā pasūtīto preču pielaikošanai)
  • vispārējā mazumtirdzniecībā (individuālai preču izņemšanai)
  • daudzdzīvokļu ēku apsaimniekošanā u.c.

Klientu serviss 24/7

Pašapkalpošanās laikmetā, uzņēmumi ar pakomātu stacijām var apvienot digitālās iepirkšanās pieredzi ar tradicionālo mazumtirdzniecību, piedāvājot klientiem izmantot pakalpojumus visu diennakti, septiņas dienas nedēļā. 

Tieši nepārtraukta pieejamība klientu ērtībai bija galvenais iemesls, kāpēc mūsu klients izvēlējās ieviest atslēgu skapi-pakomātu savā auto servisā.

Iepazīstieties vairāk ar nesen realizēto projektu - šeit.

Atpakaļ