Skip to main content
Sākumlapa
Latvija
  • Global
  • Eesti
  • Lietuva
  • Suomi
  • Risinājumi
  • Servisa portāls
  • Realizētie projekti
  • E-veikals
  • Pievienojies Hansab
  • Kontakti
  • Ziņas
  • Pirkumu grozs Pieslēgties

Search form

Pieslēgties
  1. Realizētie projekti
  2. Mazumtirdzniecība

Klikšķini un saņem jeb Click&Collect risinājums Rimi

29.05.2020

Latvija

Šodien arvien biežāk tiek runāts par to, kā nodrošināt labu klientu pieredzi – kamēr vienam šis jēdziens ir pašsaprotams, cits vēl tikai meklē piemērotāko risinājumu sava klienta pieredzes uzlabošanai. Šajā rakstā par reālu un jau labi zināmu Click&Collect risinājumu Latvijā, ko mūsu klients nodēvējis par Rimi Drive un Pērc un saņem.

Click&Collect ir mūsdienīgs, pasaulē jau labi zināms risinājums, kas nodrošina ērtu iepirkšanos internetā un preču saņemšanu uz vietas veikalā. Tā mērķis ir uzlabot klienta iepirkšanās pieredzi un neviļus arī, šodienas apstākļos, nodrošināt drošu, bezriska preču izsniegšanu.

Mūsu klients Rimi, vēloties nodrošināt intuitīvu, aizraujošu, ērtu un ātru iepirkšanos, Click&Collect risinājuma ietvaros atklājis e-veikalu un divas preču saņemšanas vietas Rīgā – Rimi Ozols un tirdzniecības centrā Spice.

Būtiskākais ieguvums – apmierināts klients

Investējot jaunos risinājumos, mazumtirgotājs sagaida, ka tas sniegs reālus rezultātus. Šoreiz būtiskākais ir apmierināts klients, jo šāda apkalpošanas pieeja, mūsdienu straujajā dzīves ritmā, ļauj izvairīties no fiziskas veikala apmeklēšanas un stāvēšanas pircēju rindās. Tāpat, līdz ar risinājuma ieviešanu, Rimi klients ir kļuvis pats par sava laika noteicēju. Tagad pircējs savu pasūtījumu var saņemt sev ērtā laikā un vietā un tam vairs nav jāsatraucas par to, vai paspēs ierasties mājās, lai sagaidītu piegādes kurjeru.

Viens risinājums – kompleksa pieeja

Risinājuma redzamā puse ir intuitīva, ērta, ātra un plūstoša iepirkšanās un izcila klientu pieredze, taču aiz aisberga redzamās daļas slēpjas komplekss risinājums. Click&Collect sastāv ne vien no iekārtam, bet arī no programmatūras, klientu identificēšanas, autostāvvietu vadības, norāžu sistēmām u.c. Risinājuma izstrāde ir bijusi izaicinoša, taču vienlaikus arī vērtīga pieredze.

Daudzpusīgs risinājuma izpildījums

Rimi Click&Collect risinājums sastāv no preču iegādes e-veikalā un to saņemšanas divos iespējamos veidos – 1. Pērc un saņem punktos pie Rimi informācijas centriem 2. Rimi Drive preču saņemšana neizkāpjot no automašīnas. Lai arī izstrādātais risinājums nodrošina pozitīvu klientu pieredzi,  jāpiebilst, ka pastāv arī citas Click&Collect risinājuma variācijas atkarībā no klienta vēlmēm, iespējām un vajadzībām.

Kā noris iepirkšanās

Pirkums Rimi e-veikalā 

Klients veic pasūtījumu e-veikalā, norādot vēlamo preču saņemšanas laiku. Tiklīdz pasūtījums ir gatavs saņemšanai, klients saņem paziņojumu un var doties pēc pirkuma.

Pērc un saņem – preču saņemšanas punkti veikalos 

E-veikala pirkumu iespējams saņemt Rimi veikalos īpaši izveidotos preču saņemšanas punktos, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu. Tiklīdz tas izdarīts, veikala darbinieks saņem paziņojumu, ka klients ir ieradies pēc pasūtījuma.

Rimi Drive – preču saņemšana neizkāpjot no automašīnas

Klientam piebraucot pie Rimi Drive,  sistēma automātiski atpazīst automašīnas numuru un  īpašas norādes novirza vadītāju uz preču saņemšanas vietu. Vienlaikus ar iebraukšanu teritorijā, klients tiek autorizēts un veikala darbinieks saņem paziņojumu par tā ierašanos. Rimi Drive iespējams iekļūt arī ar iepriekš uzģenerētu PIN kodu, kas tiek ievadīts īpašā terminālī.

Risinājuma konceptu palīdzēja realizēt Māris

Maris.smaukstelis@hansab.lv

+371 27891272

Vispārējā informācija

67 325 550

Servisa tālrunis

67 357 058

E-pasts

hansab@hansab.lv

Izvēlēties valsti

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Risinājumi
  • Servisa portāls
  • Realizētie projekti
  • E-veikals
  • Pievienojies Hansab
  • Kontakti
  • Ziņas
Sākumlapa
Hansab SIA
Rēzeknes iela 5C
Rīga
LV-1073
Latvia

Reģ. Nr. 40003146649
PVN reģ. Nr. LV40003146649