Vakance: Klientu servisa koordinators/-e

Tavi pienākumi būs:

  • Atbildēt uz klientu pieteikumiem
  • Novērtēt uzdevuma prioritāti, risinājuma sarežģītību un ģeogrāfisko atrašanās vietu
  • Saplānot uzdevuma izpildes kārtību
  • Kontrolēt servisa inženieru darba kvalitāti un izpildi
  • Darbs ar servisa rēķiniem

No tevis sagaidām:

  • Vēlama pieredze līdzīgā amatā
  • Labas krievu un angļu valodas zināšanas
  • Teicamas MS Office lietotāja prasmes, Microsoft Dynamics AX pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
  • Spēju izvirzīti prioritātes, patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu 
  • Stresa noturību, augstu atbildības izjūtu, punktualitāti un precizitāti

Tu iegūsi:

  • Darbu starptautiskā vidē, vienā no Latvijas vadošajiem tehnoloģiju uzņēmumiem
  • Apmācību un pilnveidošanās iespējas
  • Profesionālu un draudzīgu kolektīvu
  • Veselības apdrošināšanu un citi labumus pēc pārbaudes laika
     

Atļautie paplašinājumi: pdf doc docx. Maksimālais faila izmērs: 10 MB.
CAPTCHA
Šis ir testa jautājums, lai novērstu automatizētu spam plūsmu un noteiktu, vai jūs esat apmeklētājs-cilvēks.