Elektroniskās cenu zīmes Tavam biznesam

Šobrīd mazumtirdzniecība tāpat kā daudzas citas nozares piedzīvo strauju digitalizācijas vilni un tiecas uz ilgtspējīgu attīstību. Tehnoloģijas arvien vairāk aizstāj cilvēka roku darbu gan produktivitātes uzlabošanas, gan darbaspēka trūkuma, gan arī vides faktoru dēļ.

Viens no digitalizācijas risinājumiem ir standarta drukāto cenu zīmju aizstāšana ar elektroniskajām cenu zīmēm. Tādējādi tās vairs nav tikai statisks mehānisms cenu atspoguļošanai, bet gan kalpo arī kā lielisks uzziņu avots klientam, mārketinga kanāls un ir neaizvietojams palīgs veikala personālam.

Mazumtirdzniecības veikalu tīkls “Maxima” kā pirmais Latvijā ir pilnībā aprīkojis veikalu Pilsoņu ielā 1-k1 ar digitālajām cenu zīmēm. Kopumā šajā veikalā sadarbībā ar uzņēmumu “Hansab” ir uzstādītas teju 12000 elektroniskās cenu zīmes, kuras paredz krietni atvieglot darbinieku ikdienu un sniegt būtisku laika ekonomiju. Turklāt šis risinājums būtiski samazina izdrukātā papīra apjomu, radot gan videi, gan cilvēkiem draudzīgākus apstākļus.

Viens no galvenajiem risinājuma ieviešanas mērķiem bija atvieglot preču cenu zīmju maiņu tajās veikala zonās, kurās to nepieciešams darīt relatīvi bieži regulāru sortimenta un cenu izmaiņu dēļ. Līdz ar risinājuma ieviešanu, darbiniekiem vairs nav jāveic manuāla cenu nomaiņa, kas būtiski uzlabo kā darbinieku produktivitāti, tā ļauj izvairīties no cilvēciskas iespējas kļūdīties. Elektroniskās cenu zīmes mums ļauj to risināt vairs neiesaistot apjomīgu cilvēkresursu, kā tas līdz šim bija ierasts. Aktuālās cenu zīmes veikalu tīklā vienmēr var atjaunot ar vienu pogas spiedienu – centralizēti un momentāni, vai arī uzstādot konkrētu laiku/ datumu. Jāpiebilst, ka risinājumam piemīt arī pozitīvi blakus efekti – viens no tiem ir personāla iespēja pievērsties lielākas pievienotās vērtības uzdevumiem, piemēram, klientu apkalpošanai, ko arī īpaši novērtē  veikalu tīkls “Maxima”.

Tiek lēsts, ka līdz 2025.gadam elektronisko cenu zīmju tirgus palielināsies par vairāk nekā 25%, visvairāk paplašinoties tieši Eiropā.

Tas skaidrojams ar lietu interneta (IoT) izplatības pieaugumu un patērētāju vēlmi pēc automatizētas, izsmalcinātas iepirkšanās pieredzes, kā rezultātā arvien biežāk tirdzniecības vietās Latvijā būs novērojami tādi automatizācijas risinājumi kā elektroniskās cenu zīmes, Click&Collect un pašapkalpošanās kases, kuras jau daudziem ir kļuvušas par neatņemamu iepirkšanās sastāvdaļu. Organiskai veikala darbībai elektroniskas cenu zīmes jau šobrīd ir obligātas, īpaši, ja veikalam ir svarīgi, lai vienmēr visas cenas uz cenu zīmes un kases sistēmā būtu vienādas un nomainītos vienlaicīgi.

Ja vēlies konsultāciju par elektroniskajām cenu zīmēm - piesakies šeit!

 
Atpakaļ