Digitāls apmeklētāju uzskaites rīks - Sensmax

SensMax risinājums nepārtrauktam biznesam

Pieprasīt piedāvājumu

SensMax sistēmas uzdevums ir nodrošināt sociālās distancēšanās prasību izpildi veikalos un tirdzniecības centros, jo tā reālajā laikā uzrauga cilvēku plūsmu un informē apmeklētājus par telpu noslogotību.

Mūsu partneris SensMax, pielāgojoties straujajam pieprasījumam pēc cilvēku noslogotības uzskaites veikalos, ir pilnveidojis esošo apmeklētāju uzskaites sistēmu ar jaunu funkcionalitāti – veikalu telpu noslogotības monitoringu. 
Pats risinājums balstīts uz automatizētu cilvēku skaitīšanu, kura pamatā ir viegli uzstādāmi bezvadu sensori. Sistēma nodrošina ar reālā laika cilvēku plūsmas datiem, kas ērti pārskatāmi centralizētā datu pārraudzības sistēmā. 

Kā notiek noslogotības uzraudzība veikalā?

  1. Pie katras veikala ieejas jābūt uzstādītam SensMax sensoram.
  2. Bezvadu sensors ievāc datus par iegājušiem un izgājušiem apmeklētājiem.
  3. Pāris sekunžu laikā tiešsaistes atskaišu sistēmā tiek iegūti dati. Sistēma automātiski aprēķina datus no visiem sensoriem, tāpēc, ja apmeklētājs iegājis pa vienu ieeju un izgājis pa citu, jūs tāpat iegūsiet korektus noslogojuma datus.

Kādas ir priekšrocības?

  1. Ērta un ātra uzstādīšana un iestatīšana
  2. Jaudīga atskaišu un ziņošanas sistēma
  3. Iespēja uzraudzīt tirdzniecības centru tīklu
  4. Darbojas jebkurā tīmekļa pārlūkā

Kā atspoguļot telpu noslogotību?
Reālā laika datus iespējams attēlot uz telefona, planšetdatora, datora vai TV ekrāna. Novietojot ekrānu pie ieejas, jūsu klienti tiks informēti par veikala noslogotību iespēju iekļūt jūsu veikala telpās. 

Esi ieinteresēts?

Pieprasi piedāvājumu

Vai sazinies ar mani!

Laura Luca

tel:+37120208707
e-pasts: laura.luca@hansab.lv

Atpakaļ