Digitālo ekrānu risinājumi Tallinā un Tartu,KAUBAMAJA

Tirdzniecības centrā tika uzstādītas trīs video sienas, kuru platums ir 3,6 x 2,1 metri un  4,9 x 2,8 metri.  Ekskluzīvās un uzkrītošās video sienas izskatās efektīvas telpās, un tās ir nozīmīgi tirdzniecības atbalsta rīki zīmoliem, kurus pārstāv universālveikals.

Lai efektīvāk nodrošinātu mārketinga kampaņas saviem klientiem universālveikalos un piedāvātu lielākas iespējas prezentācijai un reklāmai galvenajiem zīmoliem, gan Tallinas, gan Tartu universālveikalos tika ieviests visaptverošs risinājums  - video ekrāni.

Hansab uzstādīja arī 55 collu ekrānus skaistumkopšanas, apavu, mājas, vīriešu un sieviešu nodaļām, kuri ir ievietoti universālveikalu mēbelēs, lai tie nebūtu kā atsevišķa detaļa, bet ir organiska telpas sastāvdaļa.

Navori QL 2 + Navori Trigger Designer programmatūra tiek izmantota, lai parādītu saturu. Navori programmatūra ļauj ātri kontrolēt ekrānu saturu un vienlaicīgi parādīt vairākas kampaņas.

Liina Männama, "Kaubamaja" attīstības un administrācijas direktore: "Pirms 2 gadiem mēs uzsākām digitālo ekrānu projekta izveidi. Apzināt mārketinga satura vajadzības un atrodot piemērotāko risinājumu aizņēma visvairāk laika. Projekts bija sarežģīts, bet par laimi bija iesaistīti daudzi profesionāli dalībnieki, un šodien mēs ar prieku paziņojam, ka esam veiksmīgi īstenojuši iekšējo ekrānu projektu, un iekšējās mārketinga un komunikācijas kampaņas ir sasniegušas pilnīgi jaunu līmeni. "

Embedded thumbnail for Digitālo ekrānu risinājumi Tallinā un Tartu,KAUBAMAJA
Atpakaļ