Droša glabāšanas sistēma, kas ir pilnībā automatizēta, lai nodrošinātu pilnīgu drošību nododamajiem objektiem - atslēgām, medikamentiem, ieročiem vai munīcijai. Būtiski, ka šis rīks var kalpot arī, lai pārvaldītu apmeklētājus un to piekļuves tiesības konkrētiem objektiem.
Sazinieties ar mumsŠis ir vienkāršs, drošs un uzticams risinājums atslēgu un citu piekļuves līdzekļu pārvaldībai. Jūs varat noteikt, kuriem darbiniekiem un kad ir piekļuve kurām atslēgām, tādējādi aizsargājot atslēgas no neatļautas piekļuves. Izmantojot atslēgu kustības automatizētu dokumentāciju, Jūs vienmēr zināsiet, kur kuras atslēgas atrodas un kuram tās bija pēdējoreiz.
Izmantojot profesionālu apmeklētāju pārvaldības sistēmu, viss tiek dokumentēts digitāli – vienkārši, pārskatāmi un efektīvi. Tas ļauj Jums saņemt ātru pārskatu par to, kas ir apmeklējis uzņēmumu un kad, un kurš ir jāinformē infekcijas gadījumā. Turklāt tā papildus atbrīvo Jūsu personālu no pienākuma sagatavot dokumentāciju un veikt citus rutīnas uzdevumus.
Lai izpildītu likumiskās prasības par medikamentu uzglabāšanu, novēršot zādzības iespējamību, un ar to saistīto rūpības pienākumu, rekomendējam ieviest elektronisku medikamentu pārvaldības risinājumu. Mūsu medikamentu izsniegšanas automāti ir pierādījuši sevi kā veiksmīgas un drošas medikamentu nodošanas stacijas. Brīvi izvietotas, piemēram, darba telpas priekštelpā vai ārstēšanas punktā, tās nodrošina, ka piekļuve medikamentiem ir nepārtraukti pārredzama un uzraudzīta.
Kad notiek negadījums, visam jābūt ātri pieejamam. Un vēl jo vairāk – izņemtie un atdotie priekšmeti ir jādokumentē. Taču manuāla uzskaite ir ļoti laikietilpīga un var būt nepilnīga. Lai nodrošinātu atbalstu savam personālam, visu ieroču izņemšana un nodošana tiek sistēmā uzskaitīta elektroniski. Tas ļauj Jums bez kļūdām uzskaitīt, kam ir bijis kurš ierocis vai kāda personīgā ārkārtas izsaukuma ierīce tikusi lietota kurā laikā, un Jums vienmēr būs pilnīga kontrole pār izsniegšanas un saņemšanas procesu.