Apear - ērtākais veids biroja sanāksmju telpu pārvaldībai

Apear - jauns veids, kā plānot sapulces.

Saņemt Apear piedāvājumu

Veiciet rezervāciju Jūsu kalendārā.
Ieplānojiet savas tikšanās kā ierasts - uzņēmuma kalendārā. Apear saņems informāciju par plānoto rezervāciju un nosūtīs informāciju uz displeju, kas pievienots pie katras birojā esošās sanāksmju telpas. 

Ja esat piemirsis rezervēt telpu un jums tā nepieciešama nekavējoties.
Rezervējies savu tikšanos uz vietas, reģistrējot pašā ekrānā. Apear sistēma nekavējoties rezervēs telpu un uzrādīs tikšanos uzņēmuma kalendārā un telpas displejā, tādējādi ļaujot Jums sākt savu tikšanos bez liekiem sarežģījumiem.

Galvenais ekrāns
Ja birojā ir pieejamas daudz sanāksmju telpas, Jums ir iespēja, piemēram, katrā stāvā izvietot lielāku displeju, kas sniedz vispārīgu informāciju par visu ar Apear aprīkoto telpu aizņemtību, rezervācijām, telpu plānojumu, kā arī dod iespēju norezervēt telpas. 

RFID autentifikācija
Sistēma piedāvā iespēju autentificēties ar RFID kartēm, nodrošinot, ka persona, kas rezervē/maina rezervāciju, ir persona, kas tiesīga to darīt. 

Sistēmas priekšrocības
“Nozagtu” tikšanās telpu novēršana

  • Apear sistēma parāda skaidru telpu aizņemtības statusu un pieejamību;
  • Sistēma iespējo rezervēšanu un tikšanās telpu maiņu uzreiz ekrānā. Ja, veicot telpu rezervāciju, tiek izmantota RFID autentifikācija, izmaiņas var veikt tikai atkārtoti autentificējoties ar savu darbinieka karti;
  • Ja darbinieks, kas veicis rezervāciju, nav apstiprinājis plānotās tikšanās sākumu uz ekrāna, piemēram, 10 minūšu laikā, sistēma automātiski atbrīvo telpu un ļauj norezervēt to citiem biroja darbiniekiem.
  • Sistēma sniedz pārskatu par tikšanās grafikiem;
  • Sniedz informāciju par pieejamajām istabas ērtībām;
  • Galvenā ekrāna funkcijas ir tieši tādas pašas, taču papildus tam, tas sniedz pārskatu par visām telpām vienā lapaspusē vai sadalītu pa stāviem.

Vairs nekādu iztraucēšanu
Ekrānu stūros ir iebūvētas LED gaismas, kas norāda uz telpas aizņemtību (sarkans/zaļš/orandžs), lai jebkurš no attāluma varētu redzēt vai telpa ir aizņemta vai brīva.
Sistēma palīdz novērst telpu resursu neefektīvu izmantošanu, kā arī novērš konfliktsituācijas starp darbiniekiem.

Sistēma ir centralizēta ar fizisku vai uz mākoņa bāzētu serveri, kas pa tiešo savieno displejus ar Jūsu izmantoto kalendāro sistēmu (MS Exchange, Office 365 vai Google G-suit).
Ekrānus ir viegli instalēt, un ir nepieciešams tikai viens PoE (power over ethernet) vads, lai nodrošinātu gan elektrības, gan interneta pieslēgumu. 

 

Aplūko Apear darbībā uzņēmumā Groglass
 

Saņemt piedāvājumu

Atpakaļ