2017. gada klientu apmierinātības aptaujas rezultāti

Nupat noslēgusies Hansab Grupas ikgadējā klientu apmierinātības aptauja, kuras kopējais apmierinātības indekss saglabājas nemainīgs jau otro gadu (4.1) no maksimāli iespējamiem 5 punktiem.

“Iegūtie dati tiek rūpīgi analizēti visos uzņēmuma departamentos, lai noteiktu mūsu tālāko attīstības virzienu. Apmierinātības novērtējums mums ir ļoti nozīmīgs, jo iegūtos datus izmantojam, lai izstrādātu uzņēmumu stratēģiju un taktiku nākamajiem gadiem”, skaidro Hansab Grupas mārketinga direktore Sigita Babarskaite.

Gandrīz 2000 mūsu biznesa klienti tika aicināti, lai dalītos ar saviem ieskatiem, pārdomām un ieteikumiem par mūsu sniegtajiem risinājumiem, pakalpojumiem un darbiniekiem. Zemāk uzskaitām dažus spilgtākos no tiem:

  • Mūsu klienti ir labi informēti par mūsu risinājumiem un tie ir gatavi attīstīties kopā ar mums inovāciju virzienā.
  • Mūsu klienti sniedz kritisku ieskatu jomās, kurām nepieciešami uzlabojumi un tālāka attīstība, piemēram, e-komercija un mūsu digitālie pakalpojumi (Klientu portāls un e-dokuments)
  • Mūsu klienti vēlas būt spēles noteicēji, veidojot tirgus tendences, kas raksturīgas viņu darbības jomai. Tāpat vērojama liela interese par jauniem produktiem un risinājumiem.
  • Kopš 2016.gada daudz esam strādājuši pie mūsu inovāciju stratēģijas. Mēs priecājamies, ka šis nav palicis nepamanīts – mūsu klienti to novērtē un iedrošina mūs attīstīties tālāk šajā virzienā.

Jau otro gadu pēc kārtas mēs ar aptaujas palīdzību iegūstam arī NPS (ang. Net Promoter Score) indeksu, lai novērtētu to cik lielā mērā mūsu klints būtu gatavs rekomendēt mūs citiem (draugiem, paziņām u.c.). Standarta indekss B2B tehnoloģiju nozarē mērojams no 20-25, tāpēc esam priecīgi, ka mūsu šī gada indekss sasniedzis 30.

“Latvijas Hansab komanda ir ļoti apmierināta ar šogad savu klientu sniegto vidējo apmierinātības aptaujas novērtējumu 4.1. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir pieaudzis par 0.2 punktiem. Gada griezumā esam pastiprināti vērsuši uzmanību mūsu informācijas apmaiņai ar klientiem, komunikācijai un reakcijas ātrumam. Esam gandarīti, ka mūsu klienti to ir pamanījuši un mūsu pūles ir vainagojušās ar augstāku indeksu nekā pērn. Tajā pašā laikā, mēs pie tā neapstājamies un esam izvirzījuši jaunus mērķus un uzlabojumu plānu 2018. gadam - turpināsim uzlabot gan pakalpojumu ātrumu, gan inovatīvu risinājumu klāstu. Vēlamies pateikties visiem, kas piedalījās anketas pildīšanā un sniedza savus komentārus. Mēs augsti novērtējam jūsu viedokli. “ Hansab SIA valdes loceklis Deniss Rubens.

Kā solīts izlozējām arī vienu laimīgo, kas savā īpašumā ieguva Apple iPad mini4. Apsveicam Ingu Pelčeru.

“Klientu viedokļa uzklausīšana un to apmierinātības celšana noteikti ir fokusā katrai kompānijai, kura nodrošina ilgtspējīgu biznesu. Par to pārliecināmies ari paši, ikdienā strādājot ar daudziem iekšējiem klientiem un uzklausot viņu viedokli. Tāpēc arī vienmēr atrodu laiku atbildēt uz šādu aptauju jautājumiem un iesaku to darīt arī citiem. Hansab laika gaitā ir ieklausījies mūsu, kā klienta viedoklī un pastāvīgi meklē mums piemērotākos risinājumus un uzlabo nodrošinātos pakalpojumus, kā arī neapstājās pie sasniegtā. Ar pilnu pārliecību varu teikt, ka pašreiz nodrošinātais serviss ir krietni labāks nekā vairākus gadus atpakaļ un tas ir panākts labāk izprotot klienta vēlmes”, stāsta Swedbank atbalsta pārvaldes vadītājs Ingus Pelčers.

Neliels ieskats izlozes gaitā:

Embedded thumbnail for 2017. gada klientu apmierinātības aptaujas rezultāti
Atpakaļ