Piekļuves kontroles sistēmas ir paredzētas, lai kontrolētu un vadītu uzņēmuma darbinieku un apmeklētāju kustību, lai nodrošinātu maksimālu drošību un redzamību. Piekļuves sistēmu var integrēt ar darba laika uzskaites sistēmu, lai iegūtu precīzu pārskatu par darbinieku darbu.
Sazinies ar mumsBiometriskās piekļuves un darba laika uzskaites sistēmās papildus piekļuves kartei apmeklētāju vai darbinieku ir iespējams identificēt ar pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanu. Biometriskās sistēmas ir ērtākas un drošākas, jo durvju piekļuves karte var pazust vai nonākt nepareizās rokās. Piekļuves termināli ir integrējami ar citām piekļuves ierīcēm, kur pirkstu nospiedumu lasītājs un sejas atpazīšanas ierīce kontrolē piekļuves vārtu vai turniketu kustību.
Pirkstu nospiedumu piekļuves un darba laika uzskaites sistēmas princips ir vienkāršs: ierodoties darbā, ir jānovieto pirksts uz ierīces, tas tiks noskenēts un ierašanās tiks reģistrēta. Dodoties pusdienās vai pārtraukumā, atliek tikai uzlikt pirkstu uz ierīces un darbinieks tiks reģistrēts. Pirkstu nospiedumu lasītāji ir arī izturīgi pret laikapstākļiem un vandālisma, un tos var uzstādīt ārpus telpām.
Sejas atpazīšanas iekārtas labākā priekšrocība ir bezkontakta piekļuve – darbiniekam nav jāpieskaras terminālim, kas ir higiēniskāks un ērtāk lietotājams. Sejas atpazīšana ir piemērota uzņēmumiem, kur darbinieku darba veikšanai nepieciešams izmantot, piemēram, darba cimdus. Sejas noteikšanas terminālis ātri nosaka cilvēka seju gan labi apgaismotā, gan slikti apgaismotā telpā. Turklāt ir iespējams atšķirt identiskos dvīņus, turklāt ierīce spēj atšķirt reālu cilvēku no ierīcē redzamā video ieraksta vai izdrukāta attēla.
Mobilās piekļuves sistēmās piekļuve tiek nodrošināta ar viedtālruņa palīdzību. Piekļuves terminālis atbalsta mobilo autentifikāciju un mobilās kartes, kuru pamatā ir NFC un BLE tehnoloģija. Ir daudz lielāka iespēja, ka cilvēks aizmirsīs vai pazaudēs savu piekļuves karti kā viedierīci jeb savu mobilo tālruni, kas parasti ir neatņemama sastāvdaļa lielākajai daļai cilvēku. Mobilo lietotni var atjaunināt automātiski, nodrošinot, ka visi darbinieki izmanto jaunāko versiju.
Izmantojot pieejas un darba laika uzskaites sistēmu, darba devējs jebkurā brīdī var pieteikties jebkurā vietā ar interneta pieslēgumu un gūt priekšstatu par notiekošo viņa uzņēmumā – cik cilvēku ir darbā, cik prom, kas un cik ilgi ir strādājuši utt. Papildus no termināļa saņemtā informācija ir savietojama ar gandrīz jebkuru grāmatvedības uzskaites programmatūru. Tādējādi algu aprēķināšanai nepieciešamo informāciju (darba laiks, virsstundas, slimības dienas u.c.) var viegli nodot grāmatvežiem.