
Vakance: Pārdošanas asistents/-e ( uz noteiktu laiku)
HANSAB ir viens no vadošajiem inovatīvu tehnoloģisko risinājumu uzņēmumiem Baltijā ar 30 gadu pieredzi, nodrošinot inovatīvus tehnoloģiju risinājumus un servisa pakalpojumus dažādiem valsts un biznesa sektora uzņēmumiem.
Meklējam enerģisku kolēģi, kurai/-am ir interese par jaunākajām tehnoloģijām un kura/-š spēj vienlaicīgi un ar smaidu rast risinājumus dažādās situācijās.
Mūsu piedāvājums
- Atalgojums EUR 1100-1300 pirms nodokļu nomaksas (atbilstoši pieredzei un zināšanām)
- Darba vieta jaunā, mūsdienīgā un plašā birojā - Rēzeknes ielā 5C, Rīgā
- Apmaksātas telefona sarunas un mobilais internets
- Veselības un nelaimes gadījumu apdošināšana (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)
- Atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos
- Papildus brīvdienas pēc nostrādāta 1 gada
- Daļēji attālinātas darba iespējas
Esi gatava/-s
- Sniegt atbalstu un asistēt pārdošanas nodaļas komandai visos ar pārdošanu saistītos jautājumos (piem. informācijas ievākšana, dokumentācijas sagatavošana)
- Administrēt pārdošanas nodaļas lietvedības dokumentus (līgumu izskatīšana un sagatavošana, izziņu un sarakstes dokumentu sagatavošana u.c.)
- Sagatavot nepieciešamo dokumentāciju dalībai publiskajos iepirkumos
- Palīdzēt un aizvietot administratīvo asistentu prombūtnes laikā
Tavs profils
- Profesionālā vai augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students) finansēs, uzņēmējdarbībā, loģistikā vai juridiskā izglītība
- Pieredze juridisko dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- Ļoti labas latviešu un labas angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski)
- Pieredze darbā ar dizaina programmu Canva tiks uzskatīta par priekšrocību
- Piemīt precizitāte, labas komunikācijas prasmes, Tu esi komandas spēlētāja/-s ar augstu atbildības sajūtu un māku neapjukt nestandarta situācijās
Mēs radām saikni starp cilvēkiem un tehnoloģijām
Gaidīsim Tavu CV vai Linkedin profilu sadaļā Pieteikties!