e-Doc – risinājums darbu sakārtošanai

Mūsdienās gandrīz katrs specialists darba uzdevumu sakārtošanai izmanto aplikācijas, lai efektīvāk veiktu savos tiešos darba uzdevumus. Šie uzdevumi var būt klientu apmeklēšana, paku/sūtījumu nodošana, kā arī dažādu citu darbu izpilde dažādās lokācijās. Lai izvairītos no gadījumiem, ka kāds no kolēģiem saslimst, klients atceļ tikšanos vai samaina piegādes laikus, un darbi apstājas vai ir nepieciešama manuāla darbu pārdale, Hansab ir radījis risinājumus, kas ļaus efektīvāk pārvaldīt darba uzdevumus un pasūtījumus.

eDoc risinājums ļauj efektīvāk pārvaldīt pasūtījumus un darba uzdevumus.

eDoc ir mobilais darba laika kalendārs un dokumentu pārvaldības risinājums kurjeriem, tirdzniecības vadītājiem un citiem pakalpojumu sniedzējiem, kurš vienmēr atrodas līdzi - mobilajos tālruņos vai planšetdatoros. eDoc paziņo par gaidāmo uzdevumu, vietu, kur jāveic darbs, piegādei paredzētajām precēm, darbu raksturu utt. eDoc nodrošina tiešsaistes piekļuvi visiem dokumentiem, kas saistīti ar darba uzdevumiem.

eDoc aplikācijā pasūtījuma saņēmējs var ievadīt arī savu digitālo parakstu, tādējādi apstiprinot darbu vai preču pieņemšanu.

eDoc ne tikai paātrina darba uzdevumu izpildi, ātri un efektīvi sadalot darba uzdevumus, bet arī uzlabo darba efektivitāti. Darba laiks ir efektīvi saplānots, to var uzraudzīt, savukārt darba pasūtījumus var uzreiz mainīt un pievienot sistēmā.

Mobilā aplikācija pasūtījumiem un darba uzdevumiem darbojas kā tīmekļa lietotņu risinājums, un tam nepieciešams tikai interneta savienojums. eDoc darbojas arī bezsaistē. Šajā gadījumā visi darījumi ar pasūtītājiem un klientiem tiek saglabāti lokāli. Pēc savienojuma atjaunošanas starpā ieviestās izmaiņas dažu minūšu laikā automātiski tiek saglabātas aplikācijas datu bāzē.

eDoc dod iespēju tiešajiem vadītājiem un grāmatvežiem sekot līdzi darbinieku paveiktajam darbam, tā efektivitātei un izrakstītajiem rēķiniem, jo visi darbi ir reģistrēti un apstiprināti eDoc aplikācijā.

Ja jūsu uzņēmumā strādā 10, 100 vai 1000 darbinieku, kuru darba uzdevumos ir nepieciešami klientu apmeklējumi, paku un pasūtījumu nodošana vai tikšanās ar klientiem dažādos punktos, sazinieties ar mums. eDoc sniegs jums risinājumu un ievērojami atvieglos jūsu darba plānošanas un uzraudzības procesu.

Darba pasūtījumu administrēšana tiešsaistē

Ātra aktivizēšana

Savietojams ar ERP lietojumprogrammu

Var izmantot gan mobilajos tālruņos, gan planšetdatoros

Nav atrasta neviena prece