5 tendences, kas virza mazumtirdzniecības nākotni

Kaut arī sarunas par mazumtirdzniecības apokalipsi joprojām ir izplatītas,  cilvēkiem joprojām ir jāvalkā drēbes, jāpērk skaistumkopšanas līdzekļi un jāēd. Mazumtirdzniecība nekad nebūs mirusi, taču tā noteikti mainās. 

Dati labākai klientu pieredzei
Mazumtirgotāji, kuri vislabāk zina savus klientus, vienmēr ir spējuši pārdot vairāk. Klientu datu apkopošana un analīze var radīt efektīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, bet tikai tad, ja jūs zināt, kā to izdarīt.

Satura un komercijas apvienošana
Mazumtirgotāji un plašsaziņas līdzekļu zīmoli apvieno savas zināšanas, lai iedvesmotu, iesaistītu un pārdotu.

Lietoto preču pieaugums
Saskaņā ar GlobalData ziņām, lietoto preču tirgus uz  šodienu ir  24 miljardu USD vērtībā un  līdz 2023. gadam pieaugs līdz pat 51 miljardam USD.

On-line interešu grupas
Iepirkšanās ir raksturīga sociāla aktivitāte daudzām sievietēm, un mazumtirgotāji vēlas audzēt savas tiešsaistes grupas. 

Neskaidrības par ilgtspējību
Lai arī runāt par ilgtspējību ir populāri, joprojām nav skaidrs, vai masu tirgus patērētāji vēlas vairāk tērēt ilgtspējīgi un estētiski ražotām precēm.

Pilnu rakstu lasiet šeit
Atpakaļ