3 soļi, lai rindā gaidīšanas laiku padarītu aizraujošāku un īsāku

Varbūt tā nav pirmā lieta par ko jūs iedomāsieties, veidojot pozitīvu apmeklētāju pieredzi, tomēr laiks nemainīgi ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas veido pozitīvu vai negatīvu apmeklētāju pieredzi. Laimīgā kārtā, saprast to, kā izveidot pozitīvu gaidīšanas pieredzi lielā mērā  saistīts ar cilvēka psiholoģiju.

Pēc būtības, cilvēkiem patīk skaidrība, godīgums un sajūta, ka viņi tiek novērtēti. Mums nepatīk neskaidrība un dezorganizācija. Kā tas attiecināms uz Jūsu klientu? Ļoti vienkārši – jo lielāka nenoteiktība un neskaidrība, jo klientam šķiet, ka gaidīšanas laiks ir ilgāks.

Svarīgi ir atcerēties, ka klientu pieredzi par jūsu zīmolu vai uzņēmumu veido pavadītais laiks un pieredze, ko klients gūst uzturoties jūsu uzgaidāmajā telpā. Neapmierināti klienti ir drauds jūsu zīmolam.

Tātad, kā mazumtirgotājiem, klīnikām, valdības iestādēm un finanšu institūcijām izveidot pozitīvu klientu pieredzi un psiholoģiski samazināt rindā pavadīto laiku? Mēs domājam, ka tas ir atkarīgs no trim faktoriem – iesaistīšanas, informēšanas un izklaidēšanas.

Iesaistīšana

Jau no ierašanās brīža jūsu apmeklētājam jājūtas gaidītam. Svarīga ir laipna un personiska uzņemšana, un skaidras informatīvās norādes. Ja apmeklētājs mūsu telpās jutīsies gaidīts, tas mazinās spriedzi un nedrošību. Pašapkalpošanās kioski, informēts un mobils personāls, kā arī skaidras informatīvās digitālās norādes nodrošinās pozitīvu apmeklētāju pieredzi no ierašanās līdz aiziešanas brīdim.

Informēšana

Šoreiz, svarīgāk kā ierasts, ir uzskaitīt un apzināties, kādi ir apmeklētāju “biežāk uzdotie jautājumi”. Iespējams, ka kādam no apmeklētājiem nepieciešamas norādes, lai atvieglotu navigācijas procesu jūsu telpās, varbūt kāds vēlēsies izglītoties un iegūt jaunas zināšanas, atrodoties uzgaidāmajā telpā vai  gluži vienkārši, tie vēlēsies saprast, kāda ir viņu pozīcija rindā. Svarīgi rīkoties proaktīvi. Nodrošiniet tādas lietas, kā drukātas virzienu norādes vai skaņas signālus. Vienkārši lieciet apmeklētājam justies informētam un mierīgam. Turklāt tas palīdzēs apkalpojošam personālam koncentrēties uz saviem tiešajiem darba pienākumiem.

Izklaidēšana

Vairāk kā 80% apmeklētāju, ierodoties ārsta kabinetā, bankā vai citā iestādē, vilcinot rindā pavadāmo laiku, izmanto savu mobilo viedtālruni. Dažādas spēles un izklaidējoša informācija ļauj paātrināt rindā pavadīto laiku. Izmantojot Qmatic MyFunWait mobilo aplikāciju iespējams ne vien izklaidēt, bet arī būt informētam par savu vietu rindā. Viss vienā! Turklāt aplikācija veido jautru priekšstatu par jūsu zīmolu un uzņēmumu.

Iesaistot, informējot un izklaidējot Jūs ļaujat savam klientam un pacientam justies brīvi un nepiespiesti. Gaidīšanas laika samazināšanai ir tieša un izmērāma ietekme uz klientu apmierinātību. Kā mēs visi zinām, reklāma no – mutes – mutē var mainīt zīmola vērtību – strauji uz augšu vai strauji uz leju. Tagad pienācis laiks izmantot pieejamos resursus iesaistot, informējot un izklaidējot!

Ko dara apmeklētājs jūsu uzgaidāmajā telpā?

 

Embedded thumbnail for 3 soļi, lai rindā gaidīšanas laiku padarītu aizraujošāku un īsāku
Atpakaļ