SensMax iepazītina ar jaunu produktu vienkāršai klientu apmierinātības novērtēšanai

SensMax  apmeklētāju apmierinātības novērtēšanas sistēma ir veidota atgriezeniskās saites iegūšanai. Šīs sistēmas galvenais uzdevums ir noteikt problemātiskās vietas un zonas, lai uzlabotu apmeklētāju un klientu pieredzi, kā arī veicinātu klientu lojalitāti Jūsu zīmolam, pakalpojumam vai produktam.

SensMax klientu apmierinātības sistēma ir viegli integrējama. Šī ir bezvadu sistēma, kas neprasa neparocīgu kabeļu izmantošanu un laikietilpīgus montāžas darbus.

Ar sistēmas palīdzību iespējams ierakstīt apmeklētāju vērtējuma vēsturi, uzraudzīt klientu apmierinātības tendences, ja vienā vietā, tad ar vietējo atskaišu ģenerēšanas iespēju, ja  tīkla vietās, tad ar centralizētu un automatizētu atskaišu programmatūru SensMax Easy Report. 

KĀ TAS DARBOJAS?

Ikviens apmeklētājs var dalīties ar savu vērtējumu par jūsu zīmolu, pakalpojumu vai produktu, nospiežot atbilstošo taustiņu. Iebūvētā pirkstu nospiedumu filtrēšanas sistēma ļauj atstāt tikai vienu vērtējumi, izvairoties no negodprātīgiem apmeklētājiem.

Apmeklētāju vērtējums tiek reģistrēts iekšējā atmiņā un var tikt pārsūtīts uz jebkuru datoru vai centrālo serveri. Visi iegūtie dati var tikt kombinēti ar klientu apmeklējumu statistiku un var tikt atspoguļoti kombinētās atskaitēs.

Statistikas dati var tikt atspoguļoti dažādās atskaitēs; pa dienām, stundām, ceturksni, gadu. Iegūtos datus varat aplūkot kā diagrammu, tā tabulu formātā, tāpat iespējams visus datus eksportēt pdf, xls vai csv datu formātos.

SensMax Easy Report programmatūra nodrošina automatizētu apmeklētāju lojalitātes rādītāju (Net Promoter Score). Rādītājs atspoguļo, vai respondents būtu gatavs ieteikt uzņēmuma pakalpojumus, produktus saviem draugiem vai kolēģiem. Tā pamatā ir īpaši izstrādāta formula.

 

Drošības risinājumu pārdošanas projektu vadītājs

Jānis Rutkovskis

+371 26186860

janis.rutkovskis@hansab.lv

   

 

Atpakaļ