Rindu regulēšanas sistēmas

Balstoties uz iegūto pieredzi, varam apgalvot, ka rindu sistēma uzlabos jūsu klientu apmierinātību un ļaus izvairīties no savstarpēju pretenziju rašanās. Uz rindu sistēmas iegūtās statistikas pamata iespējams mainīt apkalpošanas procesus, garantējot īsāko gaidīšanas laiku klientiem un labākus darba apstākļus darbiniekiem. Šodien rindu regulēšana ir pilnvērtīgas klientu plūsmas vadības sistēmas ar daudz papildus funkcijām, piemēram, centralizēta vadība, informatīvie displeji, klientu atpazīšana un grupēšana, reklāmas kampaņas un vēl daudz kas cits.

Uzņēmumi, kas izmanto Qmatic rindu regulēšanas sistēmas, darbinieku produktivitāte palielinās par 32%, pacientu plūsma paātrinās par 51%, par 66% paātrinās pacientu apkalpošanas laiks un par 26% pieaug pārdošanas apjoms.

Lūdzam sazināties ar Hansab pārdošanas projektu vadītāju, lai rastu piemērotāko risinājumu jūsu vajadzībām.