Pēcpārdošanas atbalsts un apkalpošana

Hansab piedāvā daudzveidīgas pēcpārdošanas atbalsta iespējas. Tā kā 75% problēmu var atrisināt attālināti, mēs nodrošinām 24/7 monitoringa sistēmu un gala lietotāju atbalstu. Ikreiz, kad jautājumus nevar atrisināt attālināti, mēs piedāvājam arī klātienes remonta darbus. Turklāt ir iespējams pasūtīt arī regulāru apkopi un tīrīšanu, lai izvairītos no iespējamām problēmām nākotnē.

Pakalpojuma līmeņa līgumi

Visus nepieciešamos pakalpojumus var izvēlēties noslēdzot Pakalpojuma līmeņa līgumu. Šis līgums garantē servisa kvalitāti. Līgumā minētie pakalpojumi tiek regulāri uzraudzīti un nepieciešamības gadījumā klientam tiek piedāvātas izmaiņas vai precizējumi.

Klientu servisa nodaļa

Lielu daļu jautājumu Klientu servisa nodaļas darbinieki atrisina attālināti, tādējādi ietaupot laiku un resursus. Klientiem mēs piedāvājam 24/7 uzraudzības sistēmu, kas sūta informāciju mūsu klientu servisam, tādejādi katra problēma vispirms tiek apskatīta attālināti. Mūsu klientiem ir pieejams klientu portāls, kur regulāri tiek atjaunota informācija par uzstādīto sistēmu, kā arī par to tiek uzkrāta tehniskās apkopes vēsture. Tādejādi pirms doties uz objektu mūsu darbiniekiem ir pieejama detalizēta informācija par objektu.

Izsaukuma un attālināta palīdzība

Gadījumā, kad problēmas nevar atrisināt attālināti, mēs piedāvājam veikt darbus uz vietas objektā un atrast attiecīgus risinājumus. Nepieciešamības gadījumā Jūs varat saņemt no Hansab nepieciešamās rezerves daļas, kā arī mēs piedāvājam iekārtu nomaiņu.

Apkope un uzturēšana

Hansab nodrošina regulārus iekārtas testēšanas un tīrīšanas pakalpojumus. Mūsu regulāro vizīšu laikā mēs konsultējam par atbilstošiem iekārtu uzturēšanas nosacījumiem kas garantētu iekārtu kvalitatīvu darbību.

Kvalitātes standarti

Mums ir svarīgi nodrošināt augstus kvalitātes standartus. Hansab ir sertificēts uzņēmums atbilstoši ISO 9000 un ISO 20 000 kvalitātes standartu prasībām. Uzņēmumā pasāvīgi tiek uzlabota procedūru kvalitāte.