mPOS risinājums saņem prestižo nozares balvu “Platīna pele 2016”

Pērnā gada izskaņā mPOS (mini karšu terminālis) risinājums, kas tapis sadarbojoties Hansab Grupas uzņēmumam Ellore OU un Swedbank, saņēma prestižo Latvijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (LIKTA) risinājumu balvu “Platīna pele 2016” kategorijā “Risinājums biznesam”.

Izstrādātais risinājums ir mazs un ērts mini karšu terminālis, kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt gan tradicionālās, gan bezkontakta maksājumu kartes un ir ideāli piemērots maziem uzņēmumiem ar nelielu karšu norēķinu darījumu skaitu.

Par sadarbību ar Swedbank mPOS izstrādē

Hansab Grupas uzņēmums Ellore OU un Swedbank savu sadarbību uzsāka jau 2016. gadā, kad Ellore OU tika izvēlēts par atbilstošāko partneri risinājuma izstrādei, kas paredzēts mazajiem tirgotājiem ar nelielu karšu darījumu skaitu. Ciešā sadarbībā Hansab, Ellore un Ingenico radīja šo inovatīvo risinājumu Baltijas tirgum.

Projekta ietvaros Ellore OU izstrādāja Android un iOS mobilās aplikācijas, Ingenico piegādāja ierīces un Voicecom nodrošināja to ar programmatūru.

Gatavs risinājums pirmo reizi tika prezentēts Igaunijā, Türi Flower festivālā 2016. gada maijā. Savukārt Latvijā, Brīvdabas muzeja ikgadējā gadatirgū jūnija sākumā.

Pirmā pusgada laikā tika pārdotas vairāk kā 2300 ierīču visā Baltijā.

“Palielinoties karšu darījuma skaitam un samazinoties skaidras naudas apjomam, Mini terminālis ir izdevīgs risinājums praktiski visiem biznesa sektoriem Baltijas valstīs. Risinājums palīdz ne vien veidot pārredzamākus sabiedrības norēķinu procesus, bet arī izvairīties no ēnu ekonomikas”, stāsta Ellore OU direktors Alar Alumaa.

Kā uzsver Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja Beāte Krauze: “Šis ir pirmais risinājums karšu maksājumu pieņemšanai Latvijā, kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetes un lietotnes (aplikācijas) palīdzību un mēs esam gandarīti, ka tas tapis tieši mūsu sadarbības ietvaros. Swedbank izpēte apliecina, ka uzņēmumi, kuri ieviesuši iespēju veikt norēķinus ar karti, ir uzlabojuši savus finanšu rādītājus. Piemēram, 76% analizēto uzņēmumu pēc termināļa ieviešanas ir pieaudzis apgrozījums, bet 70% - uzlabojušies peļņas rādītāji.”

Par "Platīna peli 2016"

Šogad LIKTA balvas “Platīna pele” pasniegšana notika jau desmito reizi. Katru gadu balvai tiek pieteikti ne tikai valstiski un sociāli nozīmīgi projekti, bet arī iedvesmojošas personības, kas palīdz izglītot un stiprināt Latvijas informācijas sabiedrību.

Kopumā Latvijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) ikgadējai balvai "Platīna pele 2016" iesniegti 37 pieteikumi vairākās konkursa kategorijās – “E-pārvaldes risinājumi, E-pakalpojumi sabiedrībai”, “Risinājumi biznesam un E-komercijas balva “Labākais E-komersants 2016””, “Labākais E-skolotājs” un “Veiksmīgākais E-paraksta integrācijas risinājums”.

Vairāk par laureātiem lasiet: https://www.likta.lv/LV/Aktivitates/Lapas/Pele2016.aspx

Atpakaļ