Ko Jūs varat panākt ar digitālo izkārtņu palīdzību?

Vai Jūsu drukātā reklāma to spēj?

Dienas laikā mainīt savu saturu vai reaģēt uz to, kāda dzimuma cilvēks uz tām skatās?

Saskaitīt, cik cilvēku uz tām ir palūkojušies dienas vai nedēļas laikā?

Pārbaudīt Jūsu krājumus, izlemt, kuram produktam tieši tagad ir jāpievērš uzmanība, un reklamēt šī produkta īpašo piedāvājumu?

Savienoties ar Jūsu klientu viedtālruņiem?

Protams, drukāta reklāma neko tādu nespēj, taču digitālās izkārtnes spēj to visu un vēl daudz vairāk. Ar digitālajām izkārtnēm Jūs varat darīt daudz apbrīnojama, un Jūs būsiet pārsteigts par to, cik viegli ir sākt lietot pašam savu digitālo izkārtņu tīklu.

Cilvēki veidoja izkārtnes jau tajos laikos, kad mūsu priekšteči dalījās ar informāciju uz alu sienām. Un daudzu jo daudzu paaudžu garumā šis informācijas pasniegšanas veids nav būtiski mainījies. Mēs, protams, esam attīstījuši rakstu valodu, izgudrojuši jaunus rakstīšanas un mākslas rīkus un daudz modernākus stilus, mums ir sarežģītāki sarunu temati. Taču, tāpat kā uz alu cilvēka sienas veidotie raksti, gandrīz visu cilvēces pastāvēšanas laiku reklāmas sniegtās ziņas ir bijušas nemainīgas, nofiksētas, statiskas. Un tas – vismaz vairākumam – derēja tīri labi.

Tas, ko šodien ir iespējams izdarīt ar digitālajām izkārtnēm, ir tik ārkārtīgi atšķirīgs, tik neticami noderīgs un efektīvs. Gluži tāpat kā Jūsu viedtālrunis ir daudz kas vairāk nekā tikai telefons, digitālās izkārtnes ir milzīgs tehnoloģisks lēciens reklāmas attīstībā.

Lai aptvertu šī tehnoloģiskā lēciena apmērus, nedaudz aplūkosim tās pārsteidzošās lietas, ko spēj digitālās izkārtnes. To iespējas ir gandrīz neierobežotas, un to klāsts ir atkarīgs no tā, ar kāda veida uzņēmējdarbību Jūs nodarbojaties.

Ja runājam par mazumtirdzniecību, digitālās informācijas norādes visā veikalā spēj piedāvāt pircējiem jaunu iepirkšanās pieredzi un palielināt peļņu. Pirmkārt, Jūs varat piedāvāt jaunākās ziņas par iepirkšanos Jūsu veikalā, nedrukājot un neizplatot šo informāciju papīra formātā, neizdalot skrejlapas un neizlīmējot plakātus. Nomainiet šīs ziņas ar informāciju par nākamās nedēļas labākajiem piedāvājumiem, izmantojot centralizētu programmatūru, kas spēj kontrolēt paziņojumu publicēšanu simtiem ekrānu. Parūpējieties par to, lai informatīvās norādes katrā konkrētajā vietā atspoguļotu informāciju, ņemot vērā vietējos sezonālos apstākļus, modi, paražas un citus nozīmīgus faktorus.

Un tas ir tikai sākums. Padomājiet par informatīvo norāžu tīklu pārtikas veikalā. Izkārtnēs iespējams atspoguļot ne tikai labākās cenas, bet arī ēdienkarti un ieteikumus ēdiena pagatavošanai. Izkārtnes var piedāvāt kafiju no rītiem un, protams, tā var sniegt svarīgu informāciju par laika apstākļiem un ielidošanas un izlidošanas laikiem un citiem būtiskiem apstākļiem.

Savukārt, ja paskatāmies uz restorānu iespējām izmantot digitālās izkārtnes - ir sākusies digitālo ēdienkaršu ēra, jo īpaši ātrās apkalpošanas restorānos un kinoteātros. Tās ir daudz kas vairāk par pieejamo ēdienu un to cenu sarakstu. Tās ir ne tikai informatīvas, bet tās spēj arī pārliecināt klientu veikt pasūtījumu, tādējādi ienesot vairāk peļņas Jūsu restorānam.

Pirmkārt, digitālajās ēdienkartēs bieži ir redzamas kārdinošu ēdienu fotogrāfijas. Un pat video. Padomājiet par to – vai glāze kolas nav daudz vilinošāka, ja dzēriens tajā dzirkstī? Vai Jums neradīsies lielāks kārdinājums nopirkt saldējumu, ja video ir redzams, kā pār to līst šokolādes sīrups un kā tajā iegulst nogatavojušies ķirši?

Un neaizmirstiet par elastību un kontroles iespējām. Digitālās ēdienkartes var kontrolēt gan uz vietas, gan no uzņēmuma centrālā biroja kaut vai valsts otrā malā. Tās automātiski nomaina saturu, kad beidzas brokastu laiks un sākas pusdienas un pēc tam – vakariņas, bet pēc vakariņām tās var pārveidot tā, lai pievilinātu nakts uzkodu kārotājus. Tajās var attēlot citus piedāvājumus nedēļas nogalēs, kad pusdienotājiem ir vairāk laika uzkavēties pie galda. Tās ļauj restorānu īpašniekiem izmēģināt dažādus īpašo piedāvājumu vai cenu politikas modeļus dažādās atrašanās vietās, lai noskaidrotu, kurš risinājums ir vislabākais.

Ne mazāk svarīgs digitālo izkārtņu pielietojums meklējams, kā banku un finanšu, tā arī veselības un transporta sektoros. Piemēram, līdzās sniegtajai informācijai par kārtas numuriņiem digitālās informatīvās norādes var palīdzēt bankai pārdot dažādus bankas finanšu pakalpojumus. Vai arī  padomājiet par uzgaidāmo telpu pie ārsta pieņemšanas durvīm! Šeit digitālajām izkārtnēm ir neierobežotas iespējas, sākot ar pacientu būtisku izglītošanu veselības un profilakses jautājumos vai pacientiem nepieciešamo informāciju par reģistrāciju, finansiālo atbalstu, privātuma aizsardzību un pakalpojuma sniedzēja politiku citos jautājumos. Un, kā zināms, orientēties lidostā reizēm var sagādāt galvassāpes nevienam vien pasažieriem – arī šajā gadījumā digitālās izkārtnes var būt kā lielisks palīgs.

Atpakaļ