Hansab partneris Qmatic integrē pirmo humanoīda robotu klientu pieredzes uzlabošanai

Qmatic, pasaules līderis klientu pieredzes tehnoloģiju eksperts, paziņojis par pirmo izmantoto humanoīda robotu (Pepper), kas ir daļa no klientu pieredzes uzlabošanas platformas.  Pirmais šāda tipa robots uzstādīts Somijā, Helsinkos telekomunikāciju un tiešsaistes pakalpojumu uzņēmuma filiālē Elisa.

Apvienojot robota Pepper spēju atpazīt un reaģēt uz cilvēku emocijām ar Qmatic klientu pieredzes vadības platformu Orchestra, Elisa nodrošina inovatīvu un personisku saskarsmi, kas ar klientu iedarbojas personalizētā un dinamiskā viedā. Pepper kalpo kā lielisks papildinājums Elisa klientu apkalpošanas personālam, ieņemot specifisku lomu Click&Collect  procesā, kur klients iegādājies preci tiešsaistē un saņem to atnākot uz veikalu.

Qmatic Orchestra platforma palīdz nodrošināt pozitīvu klientu pieredzi no produkta iegādes tiešsaistē līdz preces saņemšanai filiālē. Ierodoties veikalā, klients var griezties pie Pepper un saņemt palīdzību tiešsaistes pirkuma apstiprināšanai. Pēcāk Pepper nodod saņemto informāciju veikala pārzinim, kas piegādā preci klientam. Atšķirībā no statiskiem objektiem, Pepper spēj komunicēt ar klientu personiskā manierē, kas savukārt atspoguļojas zīmola reputācijā.

“Mēs specializējamies personalizētas un vienotas klientu pieredzes veidošanā. Integrējot Pepper ar mūsu Orchestra platformu, mēs spējam uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt personīgu un jēgpilnu mijiedarbību ar klientu”, stāsta Sven-Olof Husmark Qmatic Group CMO un viceprezidents. Un mijiedarbības rezultātā iegūtie dati, ieskaitot robota datus, sniedz analīzi, kas identificē iespējas turpmākai klientu pieredzes attīstībai”.

“Mēs ticam, ka Pepper ir kas vairāk nekā tikai robots. Pepper ir daļa no mūsu klientu apkalpošanas personāla un sniedz mums pievienoto vērtību, nodrošinot plūstošu klientu pieredzi mūsu Click&Collect klientiem. Tāpat viņa sniedz ievērojami lielāku ieskatu tieši patērētāju uzvedībā, kas ļauj mums saprast patieso Pepper ietekmi šajā vidē”, stāsta Tiina Kuusisto, Elisa patērētāju biznesa, klientu attiecību un tiešsaistes pārdošanas viceprezidente.

Ja jums ir radusies interese par robotu Pepper un tās iespējām, tad lūdzu sazinieties ar mūsu Automatizācijas risinājumu pārdošanas vadītāju Ediju Jurgensonu.

 

 

Automatizācijas risinājumu pārdošanas vadītājs

Edijs Jurgensons

edijs.jurgensons@hansab.lv

+371 22 833 392

 

 

 

Embedded thumbnail for Hansab partneris Qmatic integrē pirmo humanoīda robotu klientu pieredzes uzlabošanai
Atpakaļ