Hansab aizvadījis vienu no nozīmīgākajiem klientu semināriem “Digitālo izkārtņu loma biznesā”

“Digitālo izkārtņu loma biznesā” - ar šādu nosaukumu 29.aprīlī norisinājās viens no nozīmīgākajiem Hansab klientu semināriem kinoteātrī Cinamon.

Semināra mērķis bija iepazīstināt klientus ar jaunākajām tendencēm digitālo izkārtņu jomā, informēt par digitālo izkārtņu priekšrocībām un ieguvumiem. Tāpat dalīties ar pieredzes stāstiem par paveiktajiem projektiem Baltijas valstu mērogā.

Semināru atklāja Hansab pārdošanas un mārketinga direktors Deniss Rubens, iepazīstinot klientus ar pērnā gada notikumiem, jaunumiem un sasniegumiem. Turpinājumā Hansab pārdošanas projektu vadītājs Sergejs Bobkovs nedaudz ieskicēja būtiskākās atšķirības starp mūsdienu un vēsturiskām kopsakarībām reklāmas jomā. “Jau gadsimtiem ilgi ir pastāvējusi drukātā reklāma, taču ir pienācis laiks modernizēt savu biznesu un ieviest inovatīvus digitālo izkārtņu risinājumus, kas sniegs vēl nebijušas iespējas Jūsu biznesa attīstībā”, stāsta Sergejs. Tāpat tika skaidrots būtiskākais digitālo izkārtņu jomā, proti, kā tās spēj piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību, kā ar digitālo izkārtņu palīdzību efektivizēt un padarīt izmērāmu Jūsu biznesu, kā izglītot un iesaistīt klientu. Un svarīgākais biznesā – kā ar digitālo izkārtņu palīdzību nopelnīt vairāk.           

Būtisku pievienoto vērtību semināram piešķīra vieslektors no Samsung - Ronalds Možeiko, kas iepazīstināja klientus ar būtiskākajām atšķirībām starp ierastajiem mājas televizoriem un profesionālajiem ekrāniem, to specifikācijām un priekšrocībām, īpaši uzsverot, ka veikalos nopērkamie televizori nav paredzēti profesionālai lietošanai. Un Hansab partneris DoohApps dibinātājs Frederik De Wachter, kas ar reāliem piemēriem skaidroja, kā mūsdienu tehnoloģijas biznesu spēj padarīt interaktīvu, uzmanību piesaistošu un izmērāmu. 

Semināru apmeklēja un smēlās idejas uzņēmuma attīstībai tādi uzņēmumi kā LMT Retail un Logistics SIA, SIA APRANGA, AGA SIA, Swedbank AS, JYSK, Drogas, AB MODEKS, Hesburger, E.Gulbja Laboratorija, Diagnostikas klīnika ARS un citu uzņēmumu pārstāvji.

Izrādītā interese par semināru un digitālajām izkārtnēm ļauj mums cerēt uz veiksmīgu turpmāko sadarbību. 

 

Atpakaļ