Bizness ar labāko klientu servisu vienmēr uzvar!

Nav svarīgi Jums pieder veikals, restorāns, banka vai privātklīnika. Bez klientiem Jūsu bizness pastāvēt nevarētu. Pateicoties sociālo mediju ietekmei un publiskajām atsauksmju vietnēm, mūsdienu laikmetu var dēvēt par klientu laikmetu, jo tieši klienti ir tie, kas lielā mērā veido uzņēmuma tēlu publiskajā vidē. Tāpēc, mūsdienu spraigajos konkurences apstākļos, bizness, kurš spēj nodrošināt pozitīvu klientu pieredzi vienmēr būs uzvarētājs.

 

Klienti viens otram uzticas vairāk nekā viņi uzticas Jums

Kad klients gūst pozitīvu vai negatīvu pieredzi, apmeklējot Jūs, pastāv ļoti liela iespēja, ka viņš vai viņa dalīsies ar iegūto pieredzi ar kādu citu. Pirms sociālo mediju ēras, šie klienti varētu dalīties ar vairāk kā 9 cilvēkiem, taču šodien, sociālo mediju laikmetā, klienta viedoklis var sasniegt 42 potenciālos klientus.  

Tiešsaistes atsauksmes / komentāri par 90% var ietekmēt klientu lēmuma pieņemšanas procesu. Paturiet prātā, ka potenciālie klienti ņem vērā pozitīvas atsauksmes, taču jāatzīst, ka klienti daudz vairāk publicē negatīvo pieredzi.

Jūs nevarat kontrolēt, ko klienti saka, bet Jūs varat veidot pozitīvu klientu pieredzi.

Parasti cilvēkiem grūtības sagādā atcerēties detaļas par kādu konkrētu notikumu, taču, jāatzīst, ka viņi nekad neaizmirsīs, kā šīs detaļas ir likušas viņam justies. Tas nozīmē, ka tas, kā klients uztver konkrētos notikumus, ir tik pat svarīga kā klienta pieredze, ko viņš ir ieguvis, apmeklējot Jūsu veikalu, banku vai privātklīniku. Vairumā gadījumu klientu pieredzi veido 3 faktori – panākumi, pūles un emocijas.

Panākumi: Vai klients, apmeklējot Jūsu iestādi, ir sasniedzis savas vizītes mērķi? Ja spējat klientam palīdzēt sasniegt ierašanās mērķi, tad šis ir pirmais solis uz kvalitatīvas klientu pieredzes veidošanu. Tas varētu nozīmēt  rindu vadības risinājumu ieviešanu, uzstādot pašapkalpošanās kioskus vai digitālās izkārtnes, ar kuru palīdzību iespējams informēt klientu par rindas plūsmas procesu.

Pūles: Cik daudz pūļu tas prasa no klienta puses? Iepirkšanās tiešsaistē ir ērtākais veids, kā iegādāties sev vēlamo produktu. Tāpēc īpaši mazumtirgotājiem svarīgi ir nodrošināt ērtu, plūstošu iepirkšanās un preču saņemšanas procesu, kas nodrošina augstu kvalitātes pieredzi saistībā ar Jūsu zīmolu.

Emocijas: Kādas emocijas klients saņem, atrodoties Jūsu vidē, kuru esat izveidojuši. Vilšanās, trauksme un nenoteiktība ir tie faktori, kas iznīcinās Jūsu cerības par pozitīvu klientu pieredzes veidošanu. Nodrošinot apmeklētājus un apkalpojošo personālu ar informāciju no A-Z, Jūs varat nodrošināt pozitīvas emocijas no ierašanās līdz aiziešanas brīdim.  

Pēdējais puzles gabaliņš ir klienta viedoklis. Pirms apmeklētājs dodas prom, dodiet viņam iespēju dalīties ar iegūto pieredzi jeb nodrošiniet sevi ar atgriezenisko saiti turpmākai attīstībai. Parādiet klientam, ka Jums rūp viņa viedoklis. Šāda veida informācija var Jums noderēt turpmākai zīmola un tā tēla veidošanai.

Sociālie mediji kalpo kā spēcīgs instruments, kas, vienā gadījumā var kaitēt zīmola tēlam, vai pozitīvas klientu pieredzes gadījumā, palīdzēt tam augt un attīstīties.     

Uzzini, kā ar rindu vadības risinājumiem var celt klientu apmierinātības līmeni, sazinoties ar Hansab projektu vadītāju Māri Šmauksteli – maris.smaukstelis@hansab.lv vai 27891272

Atpakaļ